2014. október 22., szerda

just another...

Én: De Ditta, finnugristával nem szabad kezdeni...!!!
Ditta: Jól van, de... na várj, az indiai is finnugrista?
Én: dehogy, ő biomérnök!
Ditta: De te finnugrista vagy!
Én: Bazeg, tényleg...

Na hát itt van a baj velem. Meg ahogy Ditta rámutatott, ha én külföldre megyek, tuti kikészül a szerelmi életem. Az élet nagy tanulságai ezek, kéremszépen.

Meg az, hogy Erzsébetvárosban hétköznap este kóla-kókuszlikőrözni, világmegváltani, csapossalhaverkodni, dartsozni, küldföldiekkel ismerkedni és franciáulbeszélni még 24 évesen sem az ördögtől való tevékenység. Ellenben nem is azoknak való, akik reggel 6 óta kukorékolnak, mert még rogyadozó térddel ér haza szegény jómunkásleány.

Helsinki nemsokára újra lát talán?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése