2015. július 15., szerda

Oulu 2.1

Rászállottaa cineeege cinege...!
 
Ja, jól elénekeltük, lefordítottuk, elmutogattuk, másokkal is eltáncoltattuk ezt a jó kis népdalt, ahogy anno Göttingenben. (Na annak is mi lett az eredménye! Lett egy tapírom.)
Ellenben most tényleg élvezték az emberek. Ahogy, ezt soha nem gondoltam volna, a kb. 50 db palacsinta is elfogyott, amit az est előtt közösen sütöttünk ki a magyar/romániai magyar bandával. (Tényleg, azoknak mi most a polkorrekt elnevezésük? A székely az magyarnak nevezhető? Az Erdély az mit fed le? Le vagyok maradva... mindenesetre mi voltunk az Iso-Unkari csapat.)
Nem fáradtunk Magyarország bemutatásával vagy sok beszéddel... csak fél lábon cinegéztettük a kesäkurssit. Jó volt ez így. Az erkélyről látszott a legóváros.
 
Ma volt nyelvészeti előadás, de hülye idegesítő unalmas kognitív volt. Pedig mennyire vártam...!
 
Kezd a fejemre nőni ennek a bandának a szeretete. A magyar(ul beszélő) lányok jószíve és kedvessége is, ahogy az egész csoporté. Még ha nem is beszéltem valakivel még sokat, vagy nem kifejezetten szimpatikus, akkor is pillanatok alatt sikerült megtalálnunk a hangot, mert mindenki intelligens és nyitott.
Órákig lehet beszélgetni a mindenről, aztán lemenni egyedül a tópartra és sok-sok percig bámulni a kacsacsalád esti programját (vacsi, mosakodás). Nincs sehol olyan csend, mint Észak-Finnországban.
 
Alakulnak a programok is. This is going to be a hell of a summer..... nem is tudom, mivel éremeltem ki.
 
Együnk még egy kis mustikkát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése