2015. július 28., kedd

Oulu 4.1

Igen, a 3. hetet egy az egyben kihagytam.

Hiba.

Mert írni akartam Kuusamoról (amibe soha nem mentünk be, csak a környékére, így biztos vagyok benne, hogy csak egy internetes hoax), Rovaniemiről, a Hailuoto-ról, a kurzus végi projektről, a játékokról, emberekről, eseményekről, gondolatokról.

De az a helyzet, hogy véget ért a kurzus, és nem volt időm erre, mert a 3. hét minden energiámat igénybe vette.

A búcsúbulin bámultam az embereket és arra gondoltam, mennyire igazságtalan dolog elbúcsúzni megismert és megkedvelt emberektől, akik közt teljesen jól éreztem magam.
Nem nehezítette meg az elköszönést az sem, hogy mindenki a nyakába akasztott egy kartonszívet, hátracsapta, és utolsó feladatként mindenki írt valami kedveset a másik hátára. Aztán most tüncögök ezerrel meg szótárazok. :)

Meg vérfarkasosat játszom.

Meg elájulok a fáradtságtól.

Egész tisztességes sötét van most már így hajnali 1 környékén (és július vége környékén).
Ezt a tiszta levegőt, ezeket a keresetlenül emberközeli házakat, utcákat, nyírfákat, tópartokat nagyon fogom hiányolni.

Talán nem ez volt a legeslegjobb dolog az életemben... de mindenképpen a legjobbak közt van. Na nem akarok elérzékenyülni.

Egyébként legjobb jegyet kaptam minden részeredményre a kurzus során. (Miért?!) Juhú. :)

Pitää mennä nukkumaan, ja huomenna lähdetään Helsinkiin!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése