2016. szeptember 24., szombat

unortodox and lovin it

"Bogi belevaló csaj."
"Bogi mindig is csodabogár volt."
"Szerintem ez őrült nagy állatság, de tudom, hogy nem számít a véleményem."

Ezek családtagok véleménynyilvánításai a helyszínre nézve.

Szóval nekem annyira jó esküvőm lesz! :)

Egyrészt marha jó férjem lesz, aki már most marha jó vőlegény, aki gondol mindenre, amire én nem, tehát miközben én menyasszonyi hajdíszeket mentegetek a pinterest boardomra, ő a lagzihelyszín kimeszelését tervezi. Meg izé... a betonozást.

Másrészt iszonyú jó fej barátaink vannak, akik simán beáldozzák a hétvégéjüket azért, hogy nálunk építőmunkást játsszanak, pedig csak káposztában és sörben és meghívásban tudunk fizetni.

Meg amúgy is, a helyszín! Biztos vagyok benne, hogy király lesz. És annyira mi! Senki nem tartja értelmes ötletnek, de mi csakazértis megcsináljuk, és a végén mindenki csak ámulni és bámulni fog! Már most, az első lépés után sokkal kevesebb a szkeptikus hang. Amúgy meg pont ettől a DIY jellegtől még közelebb kerül a szívünkhöz.

Amúgy meg nekem vannak a leglelkesebb, legkedvesebb koszorúslányaim, és itt külön kiemelném Nórit, akivel tényleg minden szellemi/érzelmi vadhajtásomat megoszthatom ("én is a világ közepe vagyok!!!"), és partner benne és érdekli, de amúgy is mindenki szuper-proaktív, mindenben felajánlotta a segítségét, és segít is, ha kérem.

...de nem ám csak az én barátnőim, hanem anyáméi is! Konkrétan jelentkeztek pincérkedni, meg dekorálni, meg satöbbi, és úristen. :D Ja és akkor még nem beszéltünk a nagyanyámról, aki segít a koszorúslányruhák varrásában, és lehet, hogy a menyasszonyi ruhámból is kiveszi a részét, és lelkes ruhakritikusom is. :)

És amúgy a segítőkész klánból nem hagyható ki a Sebestyén-ág is: após is, anyós is lelkes úttörőkként várják, hogy hasznossá tehessék magukat, és ettől az elképzelhető legjobb "választott családdá" nőtték ki magukat nálam.

És lesznek a násznép közt MTT-sek, és lesznek finnugristák, és kockák és külföldiek és régi barátok is, meg az őrült nagy család-konglomerátum, amitől szinte lehetetlen lesz rosszul mulatni, még akkor sem, ha a műhely jelenlegi állapotában tartanánk meg a lagzit.

De én már tudom, honnan lesz a ruhám, milyen lesz a hajam, van elképzelésem a dekorról, a programokról, sminkesről, lánybúcsúról, tutira megvan a menyecskreuhám <3, és a kaját is tudom, honnan fogjuk hozni, és zseniális lesz. És még október sincs. :3

És mellesleg élvezem a dolgot. :) Nagyon.

1 megjegyzés:

  1. Írnék valamit arról, hogy a tiétek lesz a legkirályabb és legszebb esküvő az egész világon, de csak azt fogom, hogy <3. :)

    VálaszTörlés