2017. szeptember 9., szombat

The love of my life

"...and ain't nobody wanna see you down in the dumps
'cause you're livin' your dream, man, this shit should be fun"

Én, a rossz időpontokban elutazás istennője, éppen Anyádon fekszem és írom e sorokat, a City Beer söre helyett Celebrom házipálinkájától elfelhősült aggyal.

Tegnap volt a tanévnyitó tanszéki értekezlet, minoros tájékoztató, óramegbeszélés, TDK gyűlés. Koncentrálhatnék a diszfunkciókra és az elkeserítő tünetekre. De ehelyett az jut eszembe inkább, hogy jöttek gólyák a minoros tájékoztatóra, és még mindig a Nightwish miatt akarnak finnül tanulni. Meg hogy milyen jó volt Tücsivel ott bolondozni velük és megkínálni őket a nászajándékba kapott finn csokival. Meg Havas tanár úr szóbája és az OTKA szerdai szuper ígéretes és inspiráló és komoly alakulóülése. Shit just got real, egy kutatócsoport tagja lettem! Aztán meg a TDK délután, a többiek, akikről tudom, hogy egyenként mennyire nagyszerűek és mennyire tisztelem őket, és kötetlenül lehetett a világmegváltó terveinkről beszélni, és nem volt „hülye” ötlet, és nem volt lehurrogás, és tudom, hogy csak azért van esély ezeket a terveinket megvalósítani, mert itt vagyunk együtt és segítünk egymásnak. És utána a hosszú lelkizős sörözés Lillával és Gergővel, mintha a gyerekszobámba vonultam volna vissza a kedvenc kis játszótársaimmal.

Annak idején az a romantikus kép élt bennem életem szerelméről, hogy az majd mindig mozgásban tart, mindig érzelmileg felkavar, és inspirál, és egy kicsit rejtélyes, és a legnagyobb szélsőségeket hozza ki belőlem, de meglesz köztünk az „összetartozunk” érzés, és rengeteg lélegzetelállító emlékkel lát el, amire majd sok-sok év után is úgy emlékszem, hogy na igen, akkor aztán igazén éreztem, hogy élek.

A házasságom hála Istennek nem ilyen, de ahogy a FU tanszék engem folyamatosan inspirál és fejleszt és tükröt tart önmagam elé… az pont ez az érzés, ezek a pillangók a gyomromban.
Ő az én életem vonzó, karizmatikus, bipoláris depressziós, és kicsit bántalmazó szerelme.


Rettenetes válságban kezdtem neki ennek a tanévkezdésnek, és ahhoz képest lelkesebben távoztam, mint valaha.

És Ed Sheeran tökéletesen leírja, hogy mit érzek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése