2016. április 21., csütörtök

Niinkö luulit, neito nuori?

EAN. A szimpatikus rendszer túlpörög, gyomor borsónyi, beszédtempó az átlagos 200%-a, kéz remeg, enyhe szédülés, hisztérikus nevetés, túlzott mimika.

Miután utoljára másfél hete aludtam ki magam, hétvégén kisebb alkoholmérgezést kaptam néhány lelkes finnek köszönhetően, a tűrésküszöböm a szokásos töredékére csökkent, aminek a környezetem issza meg a levét, illetve még békés éjszakákon is rendszeresen felriadok, most már csak azt várom, hogy elájuljak. A szóróanyagok nyomtatása-terjesztése, a ppt összeállítása majd előadása kb. 100 ember előtt (na kinek nem ismerte fel a gép a pendrive-ját, és kellett a gmail-ben szerencsétlenkednie a plénum előtt, naaa?) illetve emberek abbéli hite, hogy én tudok dolgokat, nos, izé, még nem tudom, mennyire fárasztott le, mert még visszavan az éneklés, és nem szabad leereszteni. Illetve a büfészervezés. Helpmí.

***

Na lezajlott ez a nap, heilu reilu rallala. És nem felejtettem el az inkeri csúfolódó 6. sorát, pedig nagyon benne volt a pakliban. És a csajok eljöttek megnézni, ami nagyon jólesett.
Kicsit felemás az az érzés, hogy ennyit készültünk az anyanyelvi napokra, és szerintem nagyon jópofa dolgokat találtunk ki (az a társasjáték! "Elszaladtak a rénjeid, kimaradsz egy körből." "Alapítottál egy kolta-számi nyelvi fészket, dobhatsz újra." Imádom.) és mi nagyon jól éreztük magunkat, de kár, hogy rajtunk kívül gyakorlatilag senki nem jött, mert manapság senki semmire nem ér rá és semmi nem érdekli. Szóval ez így is egy jó nap volt, csak még jobb lett volna, ha nem magunknak tartjuk. Gergő kifejlesztett egy finnugor személyiségtesztet, amit mindenki imádott, én összeállítottam egy "Finnugor GYIK - azonnal bevethető válaszok laikusok kérdéseire" kisokost, ami mindenki szerint tök jó lett, de hát ez elsősorban nem nekünk tartalmaz új információt.

Na talán az internet majd segít.

Továbbra is teljes zavarban vagyok, mi megy itt körülöttem. Talán most már lesz lehetőségem lenyugodni, de mélységesen fel vagyok zaklatva.

De az biztos, hogy pihennem kell.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése