2018. április 25., szerda

grab me by my ankle, I've been flying for too long

Kiültem a teraszra, de a friss levegő és a szomszédos foghíjtelek képeslapba illően pedáns kertje csak részben nyugtat meg. Mellettem az Aldiból mentett petrezselyem hősiesen növesztgeti friss hajtásait a hervadtak helyébe. Alul megy a HGy és Csanády utcák forgalma, amit megélehetősen utálok. Sosincs csend.

Mellettem sör, de minek.

A teendőim "overdue" állapotban sorjáznak. A figyelmem kislisszol a kezeim közül, néhány tab napok óta megnyitva várja a sorát, mígnem szellemi keremetté változik.

A blogokat lekapcsolták, a VK visszaállt angolra. A mari nép hirtelen riasztó lett és obskúrus, pont ahogy láttatni akarják a nyugati filmek és könyvek. Lecsusszant az ujjamról a hatalomgyűrű, Lórien hirtelen csak egy erdő lett, és én sem vagyok tünde, csupán egy sima, mezei, halandó ember.

Mikor elfogynak a dalok és a táncok és a kedves emberek és permjákos mémek, most először életemben értem meg, hogyan lehet depresszióba esni a finnugrisztikától.


Tudom, mit kell tennem, Samu, de félek megtenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése