2019. április 24., szerda

azok a bizonyos IFUSCO-s esték


Annyira IFUSCO van. Erre akkor jöttem rá, amikor a nagy csapat ember előtt álltam, mindenki már leült, csak én álltam, mint egy idióta (késve jöttem ugyanis), a „kiről tudom, hogy kedvelem” „kit akarok megismerni”, és a „kivel tudok közös nyelvet beszélni” háromismeretlenes egyenlet mentén máricskélve a terepet, azaz a társaságot. Milyen tipikus, hogy ez a hatodik IFUSCO-m, és még mindig képes vagyok szociálisan alulfejlettnek érezni magam.

Imádom a bécsi kampuszt. Imádom az árnyas fákat, az éttermeket, a jászótereket, a Billát, a futó embereket, a sramlizenés osztrák hangulatot. A bécsi egyetem nem is lepukkant és nem is felvágós.

Emberek között akarok lenni, de ha ránézek az emberekre, elriadok tőlük.

Énekelni akarok a finnekkel, miközben hegeülök Imarral, hegedülni akarok Imarral, amikor mások előadásait hallgatom, mások előadásait akarom hallgatni, amikor a regisztráció után rég látott ismerősökkel egymás nyakába borulunk majd tétován krumplialakzatban ebédelni megyünk, ismerősök nyakába akarok borulni, amikor a reggeli kávét és croissant-ot fogyasztom az újhullámos kávézóban, reggeli kávéra és croissant-ra vágyom, amikor felkelek és Liljával elindulok a konferenciára, de közben ki nem hagynám a felkelési rituálét és a Liljával caplatást a sárgás-szürkés bécsi épületek között. De közben otthon is akarok lenni Csabával.

Naoki adott egy doboz bonbont, amiért segítettem a kalmük-magyar munkafüzetének az elkészítésében. Kolja Anisimov lelkesen a nyakamba borult, és váltottunk pár szót permjákul, Pasha bocsánatot kért a tavaly nyári anomáliákért (cuki volt amúgy), Anna Mishina, az a tündérkisasszony pedig megajéndékozott a CD-jével. Jeremy kijavított egy helyesírási hibát a diasorom nyitóképében, ollé, jól kezdődik.

Az egyetlen bánatom, hogy lemaradtam Merit előadásáról, így ő is az enyémről, így sokan mások is, akiknek választaniuk kellett kettőnk közt. De büszke voltam. Arra is, hogy egy olyan bonyolult témát, mint a hakniprojekt, sikerült emészthető mértékben és vontatottabb részek nélkül átadnom a közönségnek - és hát persze magára a haknira. Egy komi lány kért velem egy szelfit, és közölte, hogy mi vagyunk a személyes hősei. Imádom a FU világot.

Egy feladat letudva. Már csak moderálni kell, hegedülni, énekelni, táncolni és egy másfél órás workshopot tartani.

És visszamenni szocializálódni, hátha éneklünk még egy kicsit a finnekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése