2019. július 22., hétfő

már egy hónapja elmúlt nyárközép napja

Az ELAN-fájlban pörögnek a glosszázott keleti mari mondatok. Figyelek, mint egy vadászkutya, hátha valahol van egy necesszív vagy egy dezideratív. A nénik hangjára hamar ráunok. (Hihetetlen gyorsan beszélnek, ráadásul öeáh, keleti mari.)
A zene szól a háttérben, körülöttem emberek, nem is olyan távol Aszterik, nyakig valamiben.

(Esküszöm, én dolgoznék, ha valaki megmondaná, mit!)

Az emailemben megnyugtató dolgok: Johanna is, Rogier is válaszolt, megígérték, hogy csinálnak diasorokat, amikkel persze még nekem is lesz dolgom, de nem nekem kell egyedül összerakni az egészet. Juppí.

Egy szakirodalom egy észak-amerikai indián nyelv evidencialitásáról és episztemikus modalitásáról. A disszertáció írója maga is kicsit belekeveredik az illokúciós és egyéb episztémiába, de őneki legalább már van egy disszertációja, nekem meg még nincs.

Egy másik, orosz szakirodalom sorra veszi az analitikus modálisokat. Szuper. Ezt szerettem volna kutatni, de már valaki leírta 50 oldalban.

Na ideje nekilátni az én elméleti bevezetőmnek.

FB-on éneklős estet szerveznek Tartuban. Fizikailag fáj ránézni, de persze azért megteszem.

Ebből a sötétből tényleg nem tudom, ki és mi fog kihúzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése