2019. december 24., kedd

hiljaisuus

Anándékcsomagolás után kiosontam a nappaliba, magam sem tudtam, miért. A lámpákat már mindenhol leoltották, csak a hálószóbákban derengett tompa fény: szüleim, András, Gyöngyi...

A karácsony előtti utolsó simítások. Holnap már egy fa fog állni a nagyszobában, és fenyőillat lesz. Meg fényfüzérek.

Minden készen áll. (Najó, majdnem. :))

Alkottunk, főztünk, kotyvasztottunk, takarítottunk, mesét néztünk, néha gondolkodtunk, hogy hogyan s merre tovább, és holnap karácsony. Nekem idén egész stresszmentes volt a készülődés (bőven volt más, ami miatt stresszelhettem), és bár nem kell már senki előtt jézuskásat játszani, mégis szeretem a csendet, a titkolózást, és várni a csengőt, hogy mikor pillanthatjuk meg a feldíszített fát, alatta az ajándékokkal.

Kicsi pelecsalád vagyunk mi ilyenkor, akik összebújva melegítik egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése