2015. június 11., csütörtök

body issues

5 év óta ma volt először, hogy kimerészkedtem az utcára melltartó nélkül. Tudom, talán TMI, de másnak máshogy úgysem tudnám elmondani, úgyhogy így jártatok :D És nem éreztem magam kényelmetlenül vagy meztelennek. Tök oké volt. Na ez azért volt jó, mert egy gátlással kevesebb (amit eddig hittem magamról, aztán kiderült, hogy nem).

***

Megállapítottam fürdőruhavadászat közben, hogy a mai divat implicite azt üzeni a hozzám hasonló alkatúaknak, hogy maradjanak otthon, vagy ismerkedjenek meg a csadorral esetleg, mert a kurvaanyjukat.
Konkrétan. Aki nem gebe, vagy legalábbis nem lapos, mint Hollandia, az zárkózzon be. És ha véletlenül lát olyan bikinifelsőt, ami nem olyan, mint egy cirádás fásli, arról biztosan tudhatja, hogy tömve van szivaccsal, tehát egy hazugság.
Most tényleg, ennyire nincs kereslet a nem A-s kosárméretre, vagy esetleg tényleg húzzam le magam a retyón?

***

Nemrég volt nálunk egy nagyobb vendégség. Egy rég nem látott vendég rám nézett majd Gyerekre, megdicsért engem, hogy milyen szép arányosan nézek ki, Gyereket pedig leszúrta, hogy miért ilyen gizda.
Csak én érzem álságosnak a dolgot?
Az én testtömegindexem még éppen a normál testsúly felső határánál van. Gyereké az alultápláltba tartozik. Ha komolyan gondolta volna, hogy nem tetszik neki Gyerek vékonysága, akkor nem lett volna ilyen felháborítóan udvariatlan, hogy lekúrja azonnal, miután egy évig nem látta. Ha a dagi embereket nem illik basztatni a testsúlyuk miatt, akkor a soványakat miért szabad? (Na főleg hogy a húgom is szívesen hízna, csak történetesen krónikus beteg és alig tud enni. Na?)
Ha pedig valójában tetszik neki, hogy a húgom vékony (ami szvsz elég valószínű), esetleg csak az én lelkembe nem akart belegázolni, akkor kérdem én, minek ez a komédia? Nem vagyok teljesen idegbeteg. Szeretem, ha az emberek kimondják, amit gondolnak. Ha valakinek tetszik, hogy valaki nádszálkarcsú, esetleg botsáskasovány, tessen neki, szíve joga, és ki is mondhatja, ameddig nem baszogatja a nem olyan alakúakat. Másnak pedig a nagy mell, az igéző szem, vagy a nagyon éles derékgörbület a szexepil.

Megint ott tartunk, hogy ne ugassunk bele a másik dolgába. Pláne akkor ne, ha lány, és így is épp eleget kap az arcába a női testtel kapcsolatos őrjöngésekből.

Na ennyit erről, kényes téma off.



Nade a piaci kínálat mégis mi a frásznak nem igazodik a kereslethez????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése