2021. április 4., vasárnap

egyedül Tartuban

A diákjaim a közös csetben mind-mind írtak valami kedveset nekem. Volt, aki e-mailben is, más privát üzenetben. Volt, aki linkelt is valamit nekem, amiről eszébe jutottam.

Egy másik diákom kimentett nekem egy részletet egy hangoskönyvből, amit úgy érzett, hogy segíthetne nekem.

A katasztrofális finnóra után tartottam egy kifejezetten jót is.

Jókat nevettünk a szaunában, jókat pálinkáztunk a konyhában. Mire észbe kaptam, két prominens Sinine Äratus-tag lány magyarázta nekem, hogy ne randizzak észtekkel. (Ebben azért láttam egy kis iróniát.)

Megmondtam Patricknak, hogy ő nem Koivunen úr, ezért nem cigizek vele. De azért csak cigiztem. Megölelt és felajánlotta a kocsiját a költözéshez.

Hajnali 1-kor feküdtem ki a stégre, és néztem fel az elszórtan felhős, tintakék égre. Egyenesen a Göncölszekér vigyorgott vissza rám. Gyönyörködtem a tükörsima fekete Emajõgiben, majd félholtan belezuhantam az ágyba. Syksy nem volt sehol. Reggel 4-kor a kicsi orrával körülszaglászva ébresztett.

Húsvét van, egyedül vagyok és sajnálom magam, de igazából nem vagyok egyedül és mindenki nagyon kedves. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése