2011. március 28., hétfő

Három hónap.

Legalábbis nagyjából.

Oké, hogy a hullámvölgyek után hullámhegyek jönnek, de ennyire???
Hogy mozoghat valakinek a személyisége ilyen széles skálán, alig megfejthető összefüggésekkel?

Mindez tiszteletet ébreszt és egy kicsit megriaszt. Nem szoktam hozzá ehhez a total cluelessness állapothoz. Pedig nem vagyok olyan szar emberismerő. És ami még jobban elképeszt, az az, hogy az én érzelmeimen is néha csak tátom a számat. Eddig valahogy nem így működtem...

Ez az eddigi legfelnőttebb kapcsolatom. Ez persze valamennyire törvényszerű, hiszen én is "felnőttebb" vagyok, mint eddig valaha, és ez így is marad remélhetőleg még sokáig, de itt most a váltás 90 fokos. Nem 180, de azért a 90 bátran elmondható. Lehetetlenül meredekből egyenesbe. Minden egyes percét élvezem a higgadtságnak és korrektségnek, ami körülvesz, mióta együtt vagyunk.

Igen, jó nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése