2011. március 29., kedd

napi facepalm

Föl, le. Föl, le.
Föl és le járatja a szemét rajtam a néni szüntelenül, amikor felszökkenek a buszra. Nem is tudom eldönteni, mit tenne szívesebben: meghosszabbítaná a tunikámat bokáig érőre, vagy szimplán hólyagosra égetné az egész kilátszó lábamat, cicanadrágostul. Egyenesen a szemébe néztem, felvontam a a szemöldökömet, de ő tovább járatta a szemét rajtam. Sütött róla a megvetés. Elfordultam és belenevettem a kapaszkodó karomba.

Most komolyan, nénik! Tényleg azt gondoljátok, hogy elszégyellem magam tőletek? Titeket már Moliere (szóljon, aki tudja, hogyan kell hátrahajló ékezetes e-t csinálni) is kiosztott a Tartuffe legelső jelenetében!

3 megjegyzés:

  1. è, E! ;) A néniken mindig jókat lehet röhögni.

    VálaszTörlés
  2. Nem arra vagyok kíváncsi, hogy te le tudod-e írni, E! Hanem hogy mit kell ütni ahhoz, hogy én is le tudjam írni!

    VálaszTörlés
  3. Elvileg (bal)ALT+0232 a kódja, de nekem arra nem az jön be - ha neked se, akkor a legegyszerűbb, ha kimásolod a Windows karaktertáblájából (Kellékek-> Rendszereszközök).

    VálaszTörlés