2011. július 10., vasárnap

it comes and it goes

Kissé másnaposan, furán mosolygósan ébredtem a matracon. Két üres borosüveg, egy kancsó zöld tea maradéka, egy katolikus Biblia és egy random sci-fi könyv árulkodott a tegnapról.
Nagyon ritkán ülök kocsiban Pesten, de végtelenül kellemes élmény volt elsuhanni Angyalföldről a Pillangó parkig.
Nem vártam sokat ettől a naptól, de a reggel legalább tök jó volt. Nem is akartam, hogy folytatódjon az egész.

De folytatódott.

Kavarog bennem egy rakás érzés, amikor semmi de semmi másra nem akarok hallgatni, csak az eszemre.
Kissé szorongok.

És most mi lesz?

2 megjegyzés:

  1. Néha jobban teszi az ember ha nem csak az eszére hallgat. Annyi más út van, és mind célhoz érhet.

    VálaszTörlés
  2. Csabám, én általában nem az eszemre hallgatok, pedig idővel kiderül, hogy egyéb döntéshozó szerveim is azt tartották volna kívánatosnak, amit az eszemmel találtam ki.
    Kivételesen el akarom kerülni a lobbanékonyságot és meggondolatlanságot.

    VálaszTörlés