2011. július 16., szombat

:P

Elgondolkoztam azon, hogy egyszer nekem lesz egy pasim (legalábbis nagyon remélem), akivel sokáig együtt járunk és egy idő után össze is költözünk. És rájöttem, hogy ez kná, mert én nem akarok Pesten senkivel sem lakni, csak Nórival a 415-ben. (lehet, hogy a többi ember a világon ezt nem érti, de ők nem tudják, milyen priceless is az)
Egyébként komolyan, épp most költözik szét Kálmánék KUK-os társasága, én is elgondolkodtam, mennyit számít az a tér- és időbeli alap, amire a barátságok helyeződnek. Márpedig a 415 egy utánozhatatlan életérzés. Lakótársból van sokmillió, de Nóri-Bogi kombóból...

A heteroszexuális élettársi kapcsolat hátulütői.... elnézést a rám törő csöpögésért. :)


8 megjegyzés:

  1. Szeretleeeek Cuncibuksiiiiiii!!! <3 *picsás kitörés rulz, ennyi nekem is jár XD* 415 forever, az ottani élet: valami, amit csak mi értünk, érzünk. :DD És igen: priceless. X333

    VálaszTörlés
  2. Edit:
    Kihagytam, hogy beborozva Disneyt vonítás <--- az abszolút király(nő... mert feministák is vagyunk olykor XD). :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Nem beszélve a többi ökörségről, az ablakban bohóckodásról, vécépapírlengetésről, kajacsatáról vagy egy szimpla reggeli tojássütésről, mert mi mindenből élményt tudunk csinálni. ;) ^^

    Egyébként tény és való, hogy a 415-ös életérzést csak 415-lakók élik át igazán, de azért ha megnézed, mások is profitálnak abból, hogy mi ilyen egymást kiegészítő őrültségben leledzünk naponta. Nem véletlenül irigyli a többi szint a 4.-et, nem véletlenül mászkálnak hozzánk szívesen, nem véletlenül imád minket Zoli a büfében. ;)

    VálaszTörlés
  4. Na, most erre mit mondjak? Aki tud, az tud: nem a mi szobánk a legszebb, legpuccosabb, de ott mindenki megtalálja a számításait, akár beszélgetőtársat, akár bulit, akár két bohócot keres. :DDD És ez annyira kampányszerűen hangzik, hogy most már vagy céget, vagy pártot alapítunk! XD (ELTE rossz hatása XD no comment, tudod, mire gondolok) Buliszervíz az első pont, határtalan marhulással fűszerezve. XD

    VálaszTörlés
  5. Szerintem vallást alapítsunk, az úgyis divat, rituáléból meg így is van már bőven. ;)

    VálaszTörlés
  6. költözzetek össze albiba :)

    VálaszTörlés
  7. a gyerekeinket is közösen neveljük? :P

    VálaszTörlés
  8. miért, koliszobában jobb? :P

    VálaszTörlés