2011. augusztus 10., szerda

painting the world of our own for our own eyes now

-jóban vagyok a kétkerekűvel
-meglehetősen szeretek énekelni, változó minőségben
-megfelelő éheztetés után jól bírom a rántotthúsevést
-...nem vagyok vega, csak böjt idején
-hegedülök, ha az megfelel
-a who the f*ck is Alice-t már gyakoroltam "élesben" szlovákul, de a dalszöveg is megvan szükség esetén
-korlátozott mennyiségű kultikus sorozatból tudok idézni, de gyorsan tanulok
-az iróniaértés általában megy, bár ennek a hardcore Sebestyén-verzióját néha kissé akadozva fogadom be
-tudok finom süteményeket sütni
-pécsi vagyok, há (és ha nem is a fél családfát, de azért egy-két rokont-ismerőst bizony ismerek, há)
-gyakorlott erdőbenpisilő vagyok
-(az már eddig is világos volt, hogy nagyon gáz, hogy nem Viktóriának kereszteltek, de hát talán ezúttal le tudom küzdeni ezt a fogyatékomat)


lassan kiolvasom Wilhelm Meister tanulóéveit

Ankalimon kocsijában irdatlan gombaszag van

ültünk a mosolyuccában a konyhában és pletykálni akartunk, de mindenki csak nagyokat hallgatott, mert titoktartást fogadott, és felváltva csesztük le egymást, hogy namáááár

Csaba mögöttem megszállott érdeklődéssel csavargatja a mágneses karkötőmet

helló ötödik kapcsolatom.

8 megjegyzés:

  1. gyk. ez nem az utolsó mondatnak szól, hanem a felsorolásnak.

    VálaszTörlés
  2. gyanítottam ám, két okból: az első rész tényleg poénnak vagyon szánva, a második rész lol-ozásához meg nem tartalak elég trollgecinek. :P
    (és akkor még mondjam, hogy az utolsó süti, ami sütöttem, Viktória torta fantázianévre hallgatott?)

    VálaszTörlés
  3. lol, és az milyen? majd kérek receptet.

    VálaszTörlés
  4. http://www.recept-oldal.hu/cikkek/tortak/viktoria-torta.html
    csokis, tömény, finom, gyümölccsel/tejszínhabbal fogyasztandó.

    VálaszTörlés
  5. szerintem elfogadható megoldás az utolsó pont kompenzálása a sütisütős pont ilyetén megvalósításával :))

    egyébként szeretném neked is elmondani, hogy örülök nektek, még akkor is, ha az lesz a válaszod, hogy nem igazán érdekel.

    VálaszTörlés
  6. Mérsékelt érdeklődésem mellett is azért jólesik. :)

    VálaszTörlés