2014. december 9., kedd

hear it in the silence

Ha az ember egy olyan hetet élt át, mint én (te jó ég, még nincs egy hete sem!), akkor utána minden olyan hihetetlenül könnyűnek tűnik.

A nyakamon minden, mégis olyan kiegyensúlyozottnak érzem magam, mintha sosem lett volna gondom. 

Otthonról hazaérve megállapítottam, hogy minden mindegy, a családom úgyis szeret. Ez elég nyomós érv amellett, hogy minden mindegy.

És ami még jön, az az, hogy hiányoznak a barátaim, készülődni akarok a karácsonyra, adventi gyertyákat gyújtottam skypeon, rájöttem egy hatalmas morfológiai anomáliára a mari nyelvben, amin azóta is pörgünk Normannal, hajnalig mariul beszéltem, repjegyeket nézegettem, a könyvtárban ténykedtem, révülést hallgattam, megáztam a bicajon, kaptam nagyimtól egy laptoptartót, ami úgy néz ki, mint egy anyakönyv, és mákgubóval zenéltem.

Nem gondoltam volna, hogy nagynéném egyszeri lelki tanácsai ilyen jól eshetnek valaha, mint ahogy most a hétvégén estek.

Azóta pedig furcsán teljesnek érzem az életet.

Mindig érdemes hazamenni, mindig jólesik a gtalk csengője.
Mindig lehet mindenféle nyelven beszélni.
Mindig mindent érdemes elmesélni.

Az van, az van, az van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése