2016. március 27., vasárnap

akkor most megyek és iszom egy pálinkát

Véget ért a böjt, és vele a no-alkohol periódus is.

Jéj!

Borzasztóan örülök ennek. És nem kifejezetten azért, mert visszatérhetek a régi, böjttelen életemhez. Nagyon sok jó tapasztalatot és nyugalmast és jó érzést hozott a relatív alkoholtalanság. Nagyon jó élmény volt.

De soha többet nem csinálom újra. Itt, ünnepélyesen megfogadom.

Azért, mert nem éri meg azt a megalázó beszólás-hadjáratot, amit az alkoholmentes-szerű élet okoz.
Amin ugye a lényeg a szerű. Aminek ELEVE nem a teljes absztinencia volt a lényege, de hát az teljesen mindegy, hogy én mit terveztem, magammal, hamvazószerda előtt, mert ha egyszer meglátnak egy fél pohár sörrel a kezemben, már kezdhetik a beszólogatást.

Esküszöm soha annyi rosszindulatú megjegyzést nem kaptam az alkoholfogyasztásomra, mint mióta a 20%-át iszom az eddigi átlagnak.

Hát jól nézzétek meg magatokat, ecce homo.

Tudjátok, ki vesződik veletek!

1 megjegyzés:

  1. bakker, nekem is beszóltak a múltkor, amikor narancslét kértem sör helyett! elegánsan beintettem a középső ujjammal, de hát nem lehet beinteni a fél városnak...

    VálaszTörlés