2019. június 10., hétfő

Random bejegyzések a random orosz kutatóútról 7. - félúton Uncsóba


Mozsgában állunk épp.

A vonat valahogy 7 óra alatt elcammog Kazányba, ahol némi segítséget kapván majd felpakolnak engem egy mikrobuszra. Úton vagyok Uncsóba.

Ez utazásom harmadik etapja, és egyértelműen a legfélelmetesebb, de most, ahogy zötyögök-álldogálok… valahogy már nem félek annyira. (Legfeljebb attól hogy már kb. elfelejtettem mariul egy az egy hét Udmurtia alatt.) Tudom, hogy ennek az útnak meg kell történnie, és majd olyan lesz, amilyenre alakul. De mindenképpen lesz valahogy, és valahogy véget is fog érni.

2 megjegyzés:

  1. Láttam ám Facebookon, hogy odaértél! De izé lett volna ott reklamálni a blogolást, amit amúgy is kommenteléssel illik motiválni, szóval gondoltam, megerősítem, amit feltehetően amúgy is sejtesz, hogy vannak azért, akik várják a részletes verbális tudósítást is :D (Ésmégmindigannyiramenőazegész.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj jaj jaj tudom, más is panaszkodott már, igyekszem bepótolni az írást!

      Törlés