2012. március 30., péntek

biribiribiribiri bimbomm

Fáradt, kicsit még mindig felkavart, de már sokkal kiegyensúlyozottabb hangulatban szemlélődök végig a végsőkig leamortizálódott koliszobán.

1 hét egyedüllét! Jesszuson de jólesik! És csak azzal találkozom, akivel akarok!

Tulajdonképpen jó volt ez az Ajtósi Napok. Talán csapatkapitánynak sem voltam rossz. És a csapatom is menő volt. Nem értünk el kiemelkedő helyezést (csak szobadíszítés terén), de a hangulat sokat fejlődött a 4. emeleten.
És jó volt a Paddy-koncert.

Szonjával hanyatt dőltünk az ágyukon, bámultunk a semmibe és hülyeségeket beszéltünk, ami csak eszünkbe jutott. Ezúton is üzenem neked, hogy nagyon csodálatos király csaj vagy - csak hogy meglegyen a lelki egyensúlyod! ;)
Ahogy az is igazán üdítő volt, ahogyan Csabával válogattuk az ingeket vagy próbálgattuk a cipőket. Régen vásárolgattam. :)

Már a szakdolgozathoz is sokkal több kedvem van. Nagyon megkönnyebbültem, amikor feladtam, hogy igazán időben elkezdjem. Úgyis csak az utolsó pillanatban tudok dolgozni. Ilyen vagyok, haters gonna hate. For exaple, L.M., as my konzulens, gonna hate.

Keresek még néhány Schmitt Pálos viccet (rendkívül inspiráló a nemzeti légkör a szakdolgozáshoz) és folytatom a Poirot-regényemet.

Ja és közben zsidó zenét hallgatok, mert ti nem is tudjátok, milyen jó az. Azt csak az ilyen balliberális torzszülöttek tudják.

1 megjegyzés:

  1. Gryllus Vilmos - Gryllus Dániel - Szalóki Ági: Volt egyszer volt egy kis zsidó c lemeze ;) ha még nem volt meg.

    VálaszTörlés