2013. január 24., csütörtök

it's all a big show

Én mondok valamit valakinek, amit ő közkincsként kezel, mert miért ne mondaná el másnak ha már én elmondtam, de én vajon miért nem mondtam el másnak (tulajdonképpen neki is miért mondtam el), nem baj, majd ő elmondja, sőt egyszerre mindenkinek, nem kell félni, jó lesz, és én elmondom valakinek, hogy hülye volt, hogy továbbadta, és az a valaki elmondhatja, hogy én az előző valakit lehülyéztem mert miért ne mondhatnám el ezt az egész világnak ha már neki elmondtam, de nem baj, majd ő elmondja, mert miért ne tenné, mert a kapcsolatok ilyen transzparens dolgok, tulajdonképpen ennyi erővel tökmindegy, kinek mit mondok el, mert úgyis mindenkinek beszélek egyszerre, ha kinyitom a számat, csak akkor meg miért nem beszélek konstans egy megafonba, vagy esetleg miért nem kussolok el örökre, ha olyan úri igényem támad, hogy ne tudjon mindenki minden egyes megnyilvánulásomról.

Vagy mi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése