2015. január 4., vasárnap

fáklyák

Köszönöm ezt a LEP-et, emberek.

Köszönöm, hogy jóarc még mindig mindenki, hogy hasznos lehettem, a ragasztással, a regisztrációval, a jegypénztárban.

Külön köszi Koppánynak a remek társaságot az utóbbiban! :)

Valahogy ez az a történet volt, amikor az ember egész nap 150%-on pörög, és néha nehéz, de akkor is minden percét élvezi.

Köszönöm mindenkinek, aki eljött meghallgatni a TTB fellépését, és persze a zenésztársaimnak, hogy ezt megcsináltuk végül. :)

Köszi Szonjának is, hogy még mindig a világ legjobb barátnője.

Csak egy kis fogaskerék voltam, mégis úgy éreztem magam, mint egy koronás fő. Látogatók, ti most csak itt körülnéztek, én azonban MTT-s vagyok! ^^

Remélem, mindenki olyan jó szívvel emlékszik vissza erre a napra, mint én!


2 megjegyzés:

  1. Ez így lehet, hogy furán hangzik, de én kifejezetten örültem a ténynek, hogy ott fogaskerekeskedtél :D (konkrétan regisztrációscetli-osztogattál, mert én épp azt láttam)

    VálaszTörlés
  2. ez valóban furán hangzik, de örülök neki... :) téged meg látni volt jó, hogy itt vagy megint épségben és jól. A Meta nélküli MTT-s rendezvények furák.

    VálaszTörlés