2015. január 6., kedd

január van

és kolibüfé.

Egyezséget kötöttem magammal, hogy berakok egy Yiruma-playlistet, és minden páros számban FU esetragokat tanulok, minden páratlanban pedig netezek/pihenek. (Egyébként nehezebb az esetragoktól elszakadni ám, mint a nettől ilyen helyzetben. Az ember jobban értékeli azt a figyelmet, amit nehezebben szerzett meg.)

Ma Szonjával átbeszéltem a világot, tegnap Esztivel. Ettől az élet szerzett +200 pontot a saját királyságához.
Tegnap úgy döntöttem, felvidítom a szobatársamat, így Beatles- és Merlot-partit csaptunk, és Lalit táncoltattam a fején. Hatott. Jó volt.
Még anya is felhívott, amitől kaptam egy kis szellőt a családi idillből, amit éreztem az év végén (és amitől annyira jó volt nekem).

Megbeszéltük Szonjával, hogy jó, hogy ilyen örömteli élményekkel indul az év. Az ember szinte elhiszi, hogy a dolgok jók is lehetnek. A LEP hangulata még mindig ott kísért az agyam hátuljában, és csak reménykedek, hogy elmúlik végre...

Hát jó. Annyira... kész vagyok mindenre, aminek jönnie kell... csak aki/ami van, az ne vesszen el soha!


Annyira más vagyok, mint 2 éve..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése