2015. február 2., hétfő

All I do is keep the beat, and the bad company...

Hajnali 2-kor, az ágyamon álmatlanul fekve úgy éreztem, mintha a Hold egy nagy reflektorként világítana rám.
Az IHB-n olyan voltam, mint egy házigazda. Időnként csak néztem ezeket az embereket, és gyönyörködtem benne, hogy milyen cukik, vagy mennyire szeretem őket, és persze igyekeztem egy bizonyos energiaszinten tartani magamat.
Valahogy közben úgy éreztem, LEP óta erre az estére vártam. A szinte megszokott üresség, amivel általában kelek-fekszem, most pár órára betömöttnek érződött.

Havas tanár úr mosolyogva szalajtott el engem a vizsgáról. Nyelvtipó 5-ös…! Igen, ez most nekem számít. Ahogy számított az is, hogy végre mosolyogva tudtam beszélgetni vele, nem úgy, mint aki lenyelt egy póznát… mégiscsak L. tanárnő kedves cimborája, és én mindenkivel jóban akarok lenni, akit L. tanárnő szeret.
Szorgalmi időszakot akarok megint, mariórát, oroszórát, finnül társalgást, Gergőt, Tanját, keverést a könyvtárban, ritmust, rendszert, irányt.

A többi találkozóm egyszerre volt feltöltődés, és valahogy rutin is. Szinte tudatosan játszottam azt a szerepet, amit vártak tőlem. Ez a felnövés része? Ez nihil? Nehezen tudott már meghatni bármi is, amit mondtak. Még ha inzultáltak, az sem. :P

Üres a szobám, Szandra kiköltözött. Így a 709 egyik felében én lakom, a másik teljesen kopár fal és padló. Asszem egy pókot mintha találtam volna, ő a lakótársam épp. Meg persze Lali, a ló, Rudolf, a róka, és Réka, a tapír. Nyilván nem választhatom meg az új szobatársamat, pedig lakhattam volna egy finn csajjal is… :(

Szandrával elköltözött egy adag kapcsolat a való élettel, és most még inkább úgy érzem, mintha nem is ezen a világon léteznék. Csak nézem a magasból ezt a várost, és néha lelátogatok az emberek közé, remélem örülnek a látogatásomnak, körülnézek egy kicsit, vendégeskedek a városban, majd visszarepülök a szobámba és újra kiszakadok mindenből, vissza a saját fejembe. Dalokba, ezerszer újrajátszott gondolatokba, mintha valami labirintusban szaladgálnék.

Ilyenkor, mikor felöltözöm, hogy kilépjek a 709-ből, nagyon szoros értelemben úgy érzem, mint aki épp emberalakot ölt. Majd, mikor hazaérek és kiveszem a kontaktlencsémet, levetem az álcát. Mint valami indokolatlan Hayao Miyazaki-rajzfilmben…


A Hold meg közben röhög rám, a rohadt száját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése