2015. február 6., péntek

these are the days we won't regret

Hétfőn úgy döntöttem, elég volt a semmittevésből és a lelkifurdalásból. Ideje összeszedned magad, Bogáta, és végre valami hasznosat is művelned! A legnagyobb meglepetésemre sikerült. Szükség is volt rá, mert egyébként olyan kába voltam, mint akit elkaptak kloroformmal és azután le is ütöttek.

Kedden érkezett egy csomagom bubifóliában. Jó hasznát vettem. (...nem csak a tartalmának) Sürgősségi kamarázást tartottunk Szonjával, hogy áldjam a jó lelkét, a hangulatingadozásaimtól pedig hulla fáradtan dőltem bele az ágyamba, és ruhástul elaludtam.

Szerdán délben kiértékelték egy személyiségtesztemet Skype-on. (Főnököm fizetett be rá.) Kellemesen körbejártuk a kis jellemzőimet egy nagyon kedves csajjal, amitől nyilván jól megeredt a nyelvem, konklúzióként pedig leszűrtük, hogy nyilván tökéletes vagyok, de a rengeteg kételkedéstől és ajtónyitvahagyástól könnyen kerülök depressziós spirálba és nullázódok le - aztán győzhetem újra feltornázni magam, és ez rengeteg energiát pazarol el. Nos igen, a túlgondolkodás... ja, és hivatalosan 139-es az IQ-m, jessz!
Este élből 6 órát töltöttem unokatesóval és sajttortával a Föld gömbölyű oldalán, majd Eszturral és pohár vörösborral a Föld banán alakú oldalán, és ez így volt tökéletes. Beleszerettem az esti terézvárosi hangulatba.

Csütörtökön végre robbant a tűzijáték: tanszéki értekezlet és óramegbeszélés!!! :) Madarat lehetett fogatni velem örömömben, hogy újra látom ezt a bandát, és órákat beszélhetek meg, és hasznos műveleteket végezhetek... bár délután fél 4 körül, amikor a Neptun már a sokadik genyóságát követte el ellenünk, kezdett besokallni az agyam. De most van egy órarendem, jövő héttől pedig kezdődik a félév, és nekem végre lesz hova járnom...!
Délután farsangijelmez-eszkábálás, este pedig megint egy kis álmos Kamara... a nap végén még a tükörbe is jobb volt belenézni, mint általában. Tanszék...!

Most, pénteken már elmúlt a munkakedvem, de hátha még össze tudok rittyenteni egy jó kis sales szöveget a hőszigetelő rendszerekről. Ma semmi nem vár, csak pörgés otthon egyedül, pihi, könyvek, és ezúttal talán kevesebb túlgondolkodás.

Rég vártam erre a hétre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése