2012. november 10., szombat

szonett-nyersanyag egy bánatos éjszakán - közkívánatra újra


Hajnalba forduló részegségben
pörgetem át magamon ugyanazt a
lemezt, hátha van egy olyan barázda rajta,
melyet nem vettem észre,
és megmondja, mi ez a tehetetlen izgalom,
amit pimasz módon életben tartasz bennem.

Évek óta hiába jutok békére veled,
mert te taszítod a békét,
te egy örvény vagy, amibe belesodródtam,
és a végsőkig képes vagyok áltatni magam,
hogy ne lássam, ki vagy
- hogy ne lássam, mennyire felvettem ezt a szemellenzőt.

Te viszont elunod magad
és rám nézel, és magad is elhiszed,
hogy fontos vagyok, pontosan addig,
ameddig le nem veszed rólam a pillantásod

Mert mint egy közepesen értékes rongybaba,
várom, hogy lázzal feltöltsd bénult tagjaimat,
mert köztudott, hogy mindenki különlegesnek tart,
csak te nem tudod, miért.

2 megjegyzés:

  1. Kár lett volna ezt elrejteni a publikum elől! :D

    VálaszTörlés
  2. ja. Hajnali 3-kor megpróbáltam értelmes versformába önteni, de elakadtam a jambusokkal, így maradt ez a gagyi verzió. Lássuk be, így is zseniális.

    VálaszTörlés