2012. február 27., hétfő

30 Napos Dal Kihívás


Tetszik az ötlet, de túlságosan hosszúnak tartom ahhoz, hogy 30 napon át ezzel terrorizáljam a facebook ismerőseimet. Így inkább írok róla egy blogbejegyzést.




Day 1: A kedvenc dalod (perpill)
Day 2: Az első dal, amit hallottál a kedvenc előadódtól (anno ez jött le elsőként a DC++-ról, audiotrack_18 néven...)
Day 3: Az első dal amit valaha hallottál (biztos nem ez az első dal, amit valaha hallottam, de erre pontosan emlékszem, hogy apával boldogan énekelgettem óvodás koromban, hogy "zsákmányállat máját mosod egy névtelen patakban" és rettentően tetszett a zsákmányállat szó)
Day 4: egy dal amitől mindig mosolyogsz

Day 5: egy dal amitől sírni tudsz (ettől a daltól és kliptől bármikor, bármilyen helyzetben el tudom sírni magam)
Day 6: egy dal ami megnevettet (nem a dal, hanem a klipjében szereplő kacsintó ló az örök nevetésfakasztó ^^)
Day 7: egy dal amit utálsz (a Blackmore's Night a szívem csücske, de ettől a daltól kitépem az összes hajam)
Day 8: egy dal ami folyton beleragad a fejedbe (főleg mikor kint voltak azok az 1%-os plakátok)
Day 9: egy dal amiről valaki eszedbe jut (Sz.N.) (fordítással az igazi)
Day 10: egy dal ami egy családtagodra emlékeztet (öcsikém nagy kedvence, az apjával egyetemben)
Day 11: egy dal ami egy barátodra emlékeztet (F.T., főleg azokban az időkben hallgattam sokat, amikor úgy volt, hogy nem látom 2 évig)
Day 12: egy dal ami egy olyan emberre emlékeztet akit utálsz (a dalt kedvelem, sajnos összekapcsolódott esz számomra nem kedves emberrel)
Day 13: egy dal amit csak úgy szeretsz
Day 14: egy furcsa dal (ennél furcsábbat jelenleg nem tudok prezentálni)
Day 15: egy dal attól az előadótól akinek legutóbb voltál a koncertjén (megjegyzem igen jó volt)
Day 16: az utolsó dal amit hallottál
Day 17: A dal, amire először akarsz majd táncolni az esküvődön (erre még vagy kitalálok valamit, vagy nem, most semmi nem jut eszembe, ami megugorja a szeretem-táncolható-esküvőmön kivitelezhető-szerelmes dal négyes akadályt)
Day 18: egy dal amit akarsz majd a temetésedre (tulajdonképpen fogalmam sincs, miért, de ennek a dalnak a hallatán mindig eszembe jut, mi lesz, ha meghalok)
Day 19: a legjobb barátod kedvenc dala (nem tudom, mi Szonja kedvenc dala, de ezt tőle hallottam és azóta erőst a szívemhez nőtt)
Day 20: egy dal a kedvenc albumodról (egyik kedvenc albumom, ideális háttérzene minden fizikai munka végzéséhez)
Day 21: az első dal a kedvenc albumodról (másik kedvenc album, kifejezzen imádott nyitószámmal)
Day 22: az utolsó dal a kedvenc albumodról (harmadik kedvenc album)
Day 23: egy dal egy olyan előadótól akit utálsz (LFMAO-tól falra mászok, de legalább ennek a videónak van egy groteszk bája)
Day 24: egy dal ami a keresztneved első betűjével kezdődik
Day 25: egy dal ami a vezetékneved első betűjével kezdődik
Day 26: egy dal ami "you" szóval kezdődik (PotF nélkül nem lenne az igazi a dolog. Mindig Z.M. jut eszembe, róla, pedig ő nem is szereti ezt a zenekart.)
Day 27: egy dal ami felvidít (kevesen viselik el a környezetemben rajtam kívül, de nekem abszolút energiabomba :) )
Day 28: egy dal ami nagyon idegesít (Zsófi húgom nagyon kedveli, én meg fejvesztve menekülök ha berakatja.)
Day 29: egy dal (csak úgy válassz egyet!!!) (Gloria örök kedvenc)
Day 30: A kedvenc dalod (talán más lett, mint ami az első napon volt) (évek óta nem tudok leszállni róla... annyira ÉN vagyok)




Na ez jólesett. Egész jó kis metszet a zenei ízlésemről.


Hallgassátok őket, mert a többségük menő, még azok is, amiket én nem szeretek annyira.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése