2013. július 2., kedd

I put my world around you

Amikor a monitorra szegezem a tekintetem, mindegy, hol vagyok. A wifi oda ropit, ahova csak akarom, es kiiktatom a kornyezetet, a szagokat, azt, hogy masnak a laptopjan potyogok (bar neha eltevesztem az y-t es a z-t), ott van velem minden es mindenki. Baby, now that I found you szol a lepukkant kis Starbucksban, ahol epp vagyok, mintha csak a koliszobaban lennek, Szonja a jegybeirasrol beszel nekem, Gergo haja alaposan megnott, miota utoljara lattam. De milyen jo kepeket latni az emberekrol!!!

Amikor meg nincs net es nincs elektromossag sem, bekesen olvad ki a huto, kaverol nem is almodhatok, Ed pedig voros fejjel uvoltozik, igazan nem vagyok boldog. Pedig engem szeret... "You're a tough little chick, aren't you? All Hungarians are like that." Hat lehet. A nagyszaju, puha, vigyorgos, bolondos szemu amerikaiakhoz kepest valoban tough little chick vagyok. Monicaval fel nap alatt megreformaltuk a konyha kommunikaciojat a taborozokkal, annyira, hogy Bev, a tabor foszervezoje azt mondta, ebbol rendszert fognak csinalni a jovoben. Rinat rairta az egyik megcimkezendo kaja-alapanyagra, hogy "хуй", idozitett rohogesbombat helyezve el ezzel a hutoben. Csunyan megegettem magam a grillel. A satramban kizarolag spanyolul beszelnek!!!

Durva, milyen hamar be tud zarulni a vilag korulottem, ha nem csinalok mast, csak egy-ket dolgot. Reggel keles, munka, kaja, munka, alvas. Mar nem is tudok masra gondolni, masrol almodni, mint edenyekrol es adagokrol. Oh, a sheetpan! A sticky-sticky waffle! Amerikai mondokak jarnak a fejemben, amiket a gyerekekkel kantalnak.

A gyerekek nem azok a bociszemu artatlanok. Tegnap egy kissrac felboritotta a teasasztalt az ebedloben, ugy kellett lefogni. Este, naploiras kozben egy masik uvoltve rontott ki a tornaterembol: I fucking hate this camp and I fucking hate you!!! I'm gonna jump into the fucking lake!!! - es nekiszaladt a tonak, a counselorjaval a nyomaban. Orakon at nyugtattak.
Kb. tizeves kisgyerekek izgatottan pingaltak az arcukat pirate day-re, kozben Lorenanak segitettek hagymat pucolni. Mikozben forraltam a vizet, kimentem hozzajuk, es lelkes meselesbe kezdtek, hogy jonni fog Jack Sparrow... aztan az egyik eszbe kapott. Oh my God, you should be cooking, and now I'm disturbing you! Azt hittem, elolvadok.... dehogy zavarsz, te jo eg, te vagy a legkedvesebb dolog az egesz napomban! Ennek oromere felsoportek nekunk, hogy segitsek a munkankat,buszken mutogattak a kosszal teli lapatokat. Nehany kislany irt kis levelkeket a konyhanak, hogy nagyon szeretik a kajat. Kiragasztottuk a falra. :)

A laundryban gyulnek a surprise csomagok (aka spontan keletkezett szennyes a kicsiktol... ha eritek, mire gondolok), Emi es Moni grimaszolva oblogetik oket, kozben meselnek, milyen a tabor, milyen volt, kepzeljem el... udito magyarul beszelni, RENDESEN, nemcsak megallapitani, hogy jaj, ugye jol vagy, persze. Teret engedni a negativ energiaknak, amitol rogton kevesbe lesznek felelmetesek. Rajonni, hogy valojaban milyen okos es szeretnivalo ket csaj ok! Egymasba karolva hazabotorkalni a vaksotetben.

Talalni egy INFP-t, vegigbohockodtuk a Walmartot es utana harom oran at beszelgettunk, lelkiztunk, extrovertaltakrol es introvertaltakrol, kapcsolatokrol, emberekrol, kettesben, rendesen, uresjarat nelkul... a legszebb szulinapi ajandek! Ellie hivatalosan is a baratom lett. "Sometimes I wish I was an extrovert because they are not awkward like me..." Exactly! ^^

Dan azt mondta, a lifeguardok teljesen ki vannak akadva, hogy milyen sokat valtozott a kitchen staff ket het alatt. A hat mosolygos lanybol hat felholt zombi lett, akik alig vonszoljak magukat munka utan... ez nem normalis! Ellenben nekunk nagyon jolesett, hogy ennyire szivukon viselik, hogy hogy erezzuk magunkat. Bev neha leereszkedik hozzank eteri magassagaibol es kozsonetet mond, hogy igy alljuk a sarat... de ettol nem lesz sokkal konnyebb.

Tegnap volt az utolso alkalom, hogy felhivhattam volna anyat. De elszallt az elektromossag... negyedik oraja ulok a Starbucksban es meg csak a felet csinaltam meg a kommunikacoinak, amit akartam. Ideje befejezni ezt a bejegyzest.

A honap kerdese: lesz ennel jobb?

1 megjegyzés:

  1. hú, már nekem is mondták a svájciak, hogy "tough Hungarian woman!" :D (amikor legyalultam a betonon a fél arcomat, és közöltem, h csak egy kis karcolás :D)

    VálaszTörlés