2013. július 27., szombat

over the sea and far away

Lorena mindent megtett, hogy ne vegyen eszre. Mosolyogva magyarazott spanyolul a tobbi mexikoinak. Elgondolkoztam, mennyi energiajaba kerulhet, hogy ilyean masszivan levegonek nezzen, miutan meg mindig meggyozodese, hogy en rosszindulattal hazugsagokat terjesztek rola. Monica elmeselte, hogy mikor ilyen mosolyogva spanyolul beszel, gyakran engem beszel ki az orrom elott, es elvezi, hogy nem ertem. A magyar lanyok hasonlo okokbol kifolyolag messzire kerulnek engem, ezzel igencsak nagy szivesseget teve nekem.

Adesuwa es Maria pisszegve integetett nekem ejjel, amikor a furdobol battyogtam volna haza a satramba. Odamentem. You hear this sound? It is a bear! Fuleltem: a szemettarolo felol nagy zajongas es csapkodas hallatszott. I heard a roar, too, magyarazta Adesuwa. Elkepedve meredtunk egymasra. Egy medve, ilyen kozel! Es micsoda hangok!!! Aztan egyszercsak meghallottuk a golfkocsi hangjat. Carl!! Ott van egy medve!!! Carl elhuzott, a hangok elhaltak. Visszafojtott lelegzettel figyeltunk, de semmi nem hallatszott. Majd vilagossa valt minden: a szemeter korul Carl tustentkedett, nem egy kibaszott medve.

Seamus es Kerrin a reggelizoasztalnal a hasat fogtak a rohogestol. We should tell Carl not to roar anymore!

Adesuwa megolelt, Dom ram bandzsitott, Allyvel osszerohogtunk. Nekialtam tancolni a konyhaablakban. Adtam nemi dugi kavet a lajfgardoknak, a kisebbik fiuk vigyorogva integettek nekem, mikor meglattak. Mi lesz reggelire? Remelhetoleg bacon. (Vegul nem lett az.) B lefegyverzoen ram mosolygott: Csozet! -He? Amikor csajozunk, mindig ezt mondjuk. Ez annyira nagy hulyeseg, hogy teljesen varatlanul eri a lanyokat, igy szoba allnak velunk. Jobb, mint egy tetova szia... elkepzeltem, hogy ha otthon, a Kamaraban random sracok leszolitananak azzal, hogy "csozet", vajon az imponalna-e nekunk...

Besotetedett. Terezaval a szokott kis helyunkon ucsorogtunk, messze a tabortol, miutan kozos megegyezessel arra jutottunk, hogy az esti nasikent elfogyasztott kekszes-csokis marshmallow szendvicset valahogy le kell jarnunk. Homeward Bound tornaterme messze vilagitott. Tereza hangyatt dolve kacagott egy beszolasomon, kozben Dog Is Dead szolt a telefonomrol.

I get used to it...

Nem tudom, hogy ez tartos-e vagy sem, de mintha kezdenenek javulni a dolgok, mondta. Igen. Talan... mindenesetre te itt vagy velem, tegnap nagyot beszelgettunk Monicaval, nemsokara itt az intersession es a New Paltz-i farmers' fair, amit programkent kineztunk magunknak (pig-race, kings of the chainsaw, helyi bandak... maga leszunk a Grease zarojelenete!), le lehet ulni a stegre (ami nyilvan tilos, de hat...), bolondsagokat beszelni es a sok munka es surlodas utan kicsit gondtalannak erezni magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése