2014. május 15., csütörtök

ezo-lovagok

A MagNet Házat nagyon kedvelem. Jó hangulatú, kiegyensúlyozott, harmonikus hely. Ráadásul ingyen wifi van benne, és senkit nem idegesít, ha sokat ülök ott. Tehát király, remek, ideális.

Viszont néha nagyon elég az ide járó "életközépi" válsággal küszködő, 35 év körüli vállalkozó hapsikból/nőkből, akik jellemzően egy multinál talpaltak cirka 10 évet, amikor is rájöttek, hogy hoppá, ők eredetileg nem is ezt akarták csinálni. És hirtelen nekiálltak Megvilágosodni.

Ma bánatomra leült a közelembe kettő. És bánatomra nem működött a szelektív hallásom, így tisztán eljutott az agyamig a Guru és Tanítványa magvas párbeszéde.

"Nekem csak kiválóságaim vannak és szeretnivaló gyengeségeim! Más nem!"

"Az én kiválóságom, ami számomra az etalon, a nagyon mélyen való kapcsolódás."

"Először el kell érned a fizikai szintet, megtartani, és akkor kezdheted el a szellemi építkezést!"

"Valahogy ha valakinek sok pénze van, az nekem nem szimpatikus. Magamnak sem tetszettem, amikor sok pénzt kerestem"

"Itt van rajtad ez a Pierre Cardin felső, amiért dolgoztál mondjuk 13 órát, tehát 13 óráig folyt ki belőled az életenergiád, amit nem kapsz vissza többé, és erre a pulóverre cserélted!"



*sóhaj*

 Ezeknek az embereknek egy bajuk van: hogy unatkoznak. Unják a munkájukat, unják a házastársukat, unják a családjukat. És szomorú módon ilyen ál-transzcendens ál-buddhizmus felé fordulnak s azt hiszik, ettől menőbbek lesznek, mint a többi gyarló ember.

 Menjenek és tanuljanak inkább egy nyelvet! :) Épp elég izgalmas, épp elég átlényegülős, és még hasznuk is lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése