2016. január 7., csütörtök

the búvármadár and the hippo

Ma végre leküzdöttem a DV-szindrómát. DV tanárnő egyenlő a wonderwoman archetípussal (finnugrista-néprajzos kategóriában), és valahogy sosem sikerült értelmes embernek mutatkoznom előtte. Valamit mindig elrontottam. De most, sok nap intenzív hanti-manysi szövegolvasása és egy jó alapos elemzés végül csak áttörte a jeget, úgyhogy úristen, ez csodálatos.

Máris több kedvem van a további tanulmányírogatáshoz. Kevéssé érzem magam imposztornak.

Ma véletlenül beszélgettem egy új emberrel a munkahelyen, és jó volt, de úristen milyen fárasztó. Egészen kimerültem 15 percben abban, hogy normális embernek álcázzam magam. Pedig a csaj jó fej volt.

Tegnap voltam Tolkienvizsga-beugrón. Teszt-esemény!!! Meg kellett neveznem nem-törp és nem-hobbit szereplőket A Hobbitból. Illetve 5 valát. Természetesen Ankalimon késett 50 percet (melyből 30-at azért előre jelzett...)

Minden tagom fáj, és kiszáll az izmaimból az erő. Holnap szerintem beleragadok az ágyba és úgy maradok, csakhogy basszameg 8-ra dolgozni kell menni. Ja és az új hobbim a rémálmok.

A Szíriában blokád alatt tartott városok híre most indokolatlanul felzaklatott. Miért nem csinál valaki valamit??? Mondjuk már az is csinálás, hogy erről hírt kapott a sajtó... már előre látom az új rémálmomat. Legalább nem az Obon fogok csónakázni, vagy halat lepikkelyezni (brrr).

Na ez van. Örülök az új év első hetének, és a viszontlátott embereknek! :)

Ez meg itt a párkapcsolatom, legalábbis ma.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése