2012. május 25., péntek

Don't Panic!

Ma hajnali negyed 4-kor egy kisebb szívinfarktus keretében konstatáltam, hogy reggel 9-kor vagy lesz vizsgám Pesten, vagy nem, és ezt nem fogom megtudni 9-ig. Továbbá azt is konstatáltam, hogy szánalmasan kevés idő maradt a nyelvelméletes beadandóm megírására, márpedig ha ma nem adom be, bukott a diploma. Neszeneked utolsó pillanat, sírva rohantam anyához, aki megsemmisítő arckifejezéssel pakolt nekem egy szendvicset és felrakott a hajnali 5:14-es vonatra.
A vonaton úgy gépeltem, mint egy sztahanovista titkárnő, majd pánikszerűen megrohamoztam a nyelvészkönyvtárt.

Reggel 9-kor megtudtam a tanártól, hogy "már miért kéne vizsgáznom", a nyelvelméletes beadandómat pedig fél 11-kor elküldtem L. tanárnőnek. Most már jó, és Nóri is örül nekem, dehát ejnye.

Így ünneplem én a törülközőnapot?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése