2012. május 2., szerda

gondolatok szakdogaírás közben

[ide a szakdogaírás különböző fázisai során ébredt gondolatokat írogattam, amikor nem bírtam magamban tartani őket.]

Tulajdonképpen én ezt most élvezem. Szakdolgozatot írni menő!

Imádok öniróniával nyilatkozni magamról. Feldob minden száraz tényt.

L. tanárnőnek igaza volt a stílusomról. Olyan sűrűn írok, hogy saját magamat nem értem. De legalább lehet még széjjelebb húzni a dolgot.

Durva, mennyire másképp akarok fogalmazni. A régi énem volt a kisiskolás, én meg most az okos felnőtt. Persze egy év múlva megint ez lesz a helyzet. (jesszus, két év múlva megint nyomathatom ezt, csak nagyban!! Nyöeh! Már ha felvesznek, ugye...)

Tulajdonképpen mesét írok. "Bogika elment kutatni és találkozott a gonosz Szent Mór 7. osztályával...."

Vajon miért formázza magát önkényesen a word-öm. Az nem jó, hogy hirtelen duplára teszi a sorközt és én azt hiszem, hogy már kész vagyok tök sok mindennel, aztán pedig nem...

Anya azt mondta, csak legyen valami, amit leírok, később azt sokkal könnyebb újraírni. Hát, akkor most az első változat elég szubjektív lesz. :D

hülyeeeeeeeee idiótaaaaaaaaaaaa statisztikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bazzeg kávé, sör és oolong tea után már úgy pörgök, hogy már azért nem tudok szakdogát írni, mert állandóan pattognom kell, és még van egy energiaitalom!...

Remélem a szomszéd szoba lakói hazamentek már vagy imádják a zsidó világzenét, főleg késő este... mert már lehetőségük nincs!

Szép idő, nyitva hagyott ablakok, égve hagyott lámpa... nyilván elkezdtek gyülekezni a sáskafélék a plafonomon, fasza... hát mantrázzatok bébik, ameddig akartok, a végén úgyis az arcomra fogtok hullani az éjszaka közepén.....

...és tényleg az arcomra hullottak! A frászt hozták rám az éjszaka közepén!!!

Ez az oolong tea ez egy csodák csodája. Apám totál vakon vette Taiwanban, de már többször megmentette az életemet vele. Minden bivaly energiaitalnál többet ér.

Miért.Ezt.A.Mammutfenyőt.Akarom.Kivágni.Ezzel.A.Heringgel. Komolyan, egyre bonyolultabbnak tűnik ez a dolgozat minden egyes beleírt betűvel.

Asszem ideje átváltoztatnom a profilképemet egy orbitális főgyökérzetre, hogy megmutatkozzék igazi énem......

Az ember kimenne egy kellemes zuhanyzásra két mondat között, erre mindkét zuhanyzó foglalt. Nem láttam ilyet az itt leélt 3 év alatt még egyszer sem. Ez is csak azt üzeni, hogy a poszt-vernakuláris átrendeződés tanulmányozására vagyok ítélve....

Fele kész. Felének a lúzer első változata kész.

Knááááááá de jó érzés is az, amikor kiderül, hogy rossz adatokkal dolgoztál oldalakon keresztül és újra kell írnod az egészet!!!....... Ezért nem volt érdemes felkelni.....

Percre pontosan hajnali 5-re leütöttem a negyvenezredik karaktert. Kétharmad kész. Örülünk, Vincent?

4 oldal van hátra. L. tanárnő leb*szott, hogy 10 oldalnyi kiértékelés után egy depressziós roham keretében ne oltsam széjjel az egész kutatást. Najó, a végét újraírom. :D

Azért nem bírom elemezni az interjúimat, mert képtelen vagyok elviselni a saját hangomat. Nem bírom őket visszahallgatniiiiiii!

Word. Megölöm a wordöt. Sóval hintem be a romjait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése