2014. augusztus 19., kedd

Amik segítenek a felébredésben

Karácsonyfaizzók a Füvészkert fáin. Nem nagyon közeli, de rettenetesen tisztelt és kedvelt emberek mindenhol. Túlcsorduló boldogság, egy kis mennyország a Földön. Long live!

Egy repülő csokor, egy csomag rám vigyorgó kedves ismerős. Egy iszonyúan jó ebéd a Kálvinon, kellemes beszélgetés, napsütés a Deákon.

Keringőző párok, körtánc, végtagdobálás, önmagam csipkedése, hogy ez most így valóban megtörténik. Egész máshogy néztem rájuk, mint ahogy fél nappal ezelőtt tettem volna.

Szédelgő Merci, sok jó fejnek tűnő ember, egy nekem tüncögő Szonja. Ó, hát minden király ember Finnországba megy...!

Egy nagyon kellemes, kisimult reggeli skype. Azt mondták a munkatársak, öröm volt hallani a hangom. Nekem is tetszett ez a nap. :)

Nóra, Nóra Nóra Nóra. Legszívesebben felkaptam volna és elvittem volna valahova messze. Tündérem és drágaságom. De jó, hogy végre újra találkoztunk és beszélgettünk!

Eszti. Őt nem kell vinni sehová, de a megszokott kamarai idillel körített tüncögés már nagyon hiányzott. Többet beszéltem 5 óra alatt, mint máskor egy hétig.

Valahol mögöttünk a Duna-parton egy angol srác kidőlt a részegségtől, barátai nevettek rajta. Odajöttek ismerkedni, az egyik lány magyar volt, leült mellém és végtelenül közvetlenül elkezdett csicseregni a külföldi (hahh, angol!) pasijáról, hogy ez mekkora király. Crazy Hungarian girls!!

Nagyon sok dolog történt, és ez ezeknek csak egy nagyon apró része.

A maradék elveszett két üres órában és egy sötétbarna szempárban.


A nemzetközi helyzet fokozódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése