2014. augusztus 11., hétfő

Finnországi mérleg 3.

1 fejfájós reggel
1 imádnivaló Norman
Lelkes, Lelkes, Lelkes! Lelkes!!!
1 kutyakiállítás, több száz db gyönyörű kutya
irtó sok fajta megnevezése (végre valakivel kitüncöghettem a magam a kutyákra!!! Juj de jó volt!)
Réka szinkrontolmácsa a zsűrizésre, én meg rommá kacagom magam (És újra megnézi a bíró. Ez egy kutya, Nem egy macska. A francba, hát engem átvertek! Én macskakiállításra akartam menni! Ez hátulról is kutya. Az ott a végén pedig egy teknős. Nézzük meg azt is, hátha mégiscsak kutya.)
1 jó nagy pizza, fölötte egy jó nagy csomó beszélgetés, ami király
ronda igazságtalan rendszer a kutyakiállításon, balhé, kitiltás onnan (mármint minket tiltottak ki)
kárpótló indokolatlan mennyiségű Ben&Jerry's (epres sajttortás, és black and white CORE, a hozzá tartozó végeláthatatlan szóviccekkel... Réka hamar CORE fejedelem lett Ankki helyett)
kifetrengés a Musiikkitalo füvére és még egy csomót beszélgetés (mert abból sosem elég... miben is hasonlít Finnország Amerikára?)
wifivadászat a Kamppi körül, az interneten keresztül a nyakamba zúdult az MTT tábor
1 Blanka, végre kettesben vele... újabb 3 óra beszélgetés tesókról, emberekről, előre látható és láthatatlan dolgokról
2 Karhu, mert az kell hozzá
1 meglepi, hogy Réka fog felrakni minket a buszra... és rájövés, hogy mégsem, elnéztük a buszt, máshonnan indul, van 2 percünk elérni, sprint a Kamppin át, de mégis lekéstük, és hívás Rékától, hogy menjünk vissza, mert közben megdumálta a sofőrrel, hogy mehessünk a negyed órával későbbivel, amire valóban ő rak fel minket... huuuhhhhhh! :)
alvós mantra az éjjeli buszon... imádok buszozni, mondtam már?
kb. 25 perc gyaloglás az éjjeli Turkun át
megérkezés az Elképesztően Muumin Lakásba
blogolás éjjeli kettőkor, holnap vár Turku

Felnőttségérzet, finnekben gyönyörködés, megint elképesztő mennyiségű pozitív élmény, régi barátok, hála mindenért, ami velem történt, szabadság és... hát úristen, de jó nekem!

Az a megnyugtató érzés, hogy akinek helye van az életemben, az úgyis megtalál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése