2014. augusztus 22., péntek

Megint kitöltöttem az MBTI-t.


Mondjuk úgy, hogy nem vitt el a szívgörcs a meglepetéstől.
De azért van pár tanulság.

Mikor legutóbb kitöltöttem, a T és az F között billegtem nagyon... úgy tűnik, hiába a munka, az érzelmi oldalam veszi inkább át a hatalmat. Legalábbis az a része, amelyik képes egyenként figyelni az emberekre és nem akarja mindenkire ugyanazokat a szabályokat alkalmazni.

Az I és az N nem leptek meg. Kb. pont ennyire vagyok ez, és nem E és nem S. Van belőlem azokból is, csak nem annyi.

Viszont a J alaposan felkúszott, a mindenségemet nekem. Azért még nem tartok ott, hogy ki kelljen töltenem az INFJ or INFP tesztet, ahogy azt fent javasolják (és valószínűleg nem is fogok soha mert INFJ-nek születni kell), de azért örülök a változásnak, mert J-nek lenni egy magasabb létezési forma. :)

Menjetek a celebritytypes.com-ra, mert az jó lesz nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése