2014. augusztus 14., csütörtök

Finnországi mérleg 6.

1 felderengő Helsinki a láthatáron hajnalban - amiből nem látok semmit, mert alszom a kabinban!!!
sok-sok cucc a kosárban... grillezni fogunk a dombon, jeee! Makkara!!!
1 villamosút, amin összepasszíroznak
x kupica Jaloviina, mikor hazaérünk
esztergáló Norman, ügyintézkedő Bogi: kellemes lauttasaari idill
1 filmnézés: Celestial Wifes in the Meadowes of Mari... hajaj!!! Óvakodni kell a mari nőktől!
1 halálhír otthonról... ami nagyon elszomorított. :( Egy remek emberrel kevesebb van a világon.
némi céltalan ténfergés az interneten, miközben félrevernek a gondolataim és meg akarok őrülni... még van rá pár hetem tanévkezdésig, addig pont sikerülni fog...
1 eldobható minigrill, 4 kolbász, 3 kukorica, és héjastul készült krumplipüré... (én marha, miért engedtem férfit a konyhába)
Gundel pálinka, sponsored by Nagy-Borsy... ehh.
1 zuhé, ami elől be kell menekülni, hiába...
borozás, beszélgetés... mit jelent is tapírnak lenni...?
1 gyűrű, ami nekem készült...
hirtelen bejelentés, hogy megyünk a tengerpartra... át a bozóton, ki egy félszigetre, és egyszercsak ott van az éjszakai Helsinki, a tenger, a másik partján az életemmel, a távolban villámlik, tarajos hullámok a szélben... hirtelen ott van minden.
Mi pedig táncolunk egy kicsit.

És akkor megértem, hogy dehogyis voltam szabad ebben az egy hétben. Minden egyetlen ember végtelen szeretetének és kedvességének volt köszönhető, még úgy is, hogy nem tudtam mindent viszonozni, amit kapok... nem is lehetne, ez olyan rengeteg.

Most itt ülök a Kiasma előtt, várom, hogy Réka kicsit megszabaduljon a munkából, és közben zsibbadok. A reptéren várni fognak, meg aztán holnap munka, meg esküvő, meg találkozások, meg fogadni embereket... mi van??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése