2014. augusztus 29., péntek

jóreggelt, Bogáta

Először is kicsit fájt a fejem. Másodszor is reggel 6 volt és a szemembe sütött a nap.

Harmadszor is hirtelen az agyamba tódult az e-mail, amit tegnap küldtem anyának, miután rájöttem, hogy MINDEN, BEIRATKOZÁSHOZ SZÜKSÉGES PAPÍROM PÉCSETT VAN.

Mármint ilyenek, mint diploma. Meg nyelvizsga-bizonyítványok. Végem volt.

Egy válasz várt, melyben anya megírta, hogy az egyetlen értelmes lehetőséget teszi: kocsiba pattan az össze papírral és felviszi őket Pestre.

10-ig van beiratkozás. 7:30-kor indult.

Nem hittem el, hogy ez velem történik. Na persze ki mással!!!

És persze olyan döglött voltam, hogy nem tudtam időben elindulni, így mire találkoztam anyával 9:37-kor, még nem voltak meg a fénymásolataim, sem az igazolványképem. Anya az Astoria sarkán a kezembe nyomta a doksikat, majd elvitt a Kálvinra az igazolványkép-masinához.

Az igazolványkép-masina nem működött. A fotós, akit ismertem az Astoria környékén, még nem volt nyitva. Na jó, egy életem, egy halálom, irány az ELTE, nézzük meg, mi a helyzet.

9:48-kor kaptam sorszámot. Közölték, hogy kb. 1 óra várakozás. Huhh!!!

Na akkor irány nyomtatni. Nyilván sem a D épületben, sem a HÖK-irodában nem volt nyitva a nyomtatás. Oké, nyomás a Kálvinra. Közben eszembe jutott, hogy a postafiókomban van egy igazolványkép, amit szintén kinyomtathatok. Ez meg is történt, halleluja, megvan minden papírom!

Ezek után a beiratkozás könnyen és gyorsan ment. kb. 10 perccel a sorra kerülésem előtt érkeztem meg, de pillanatok alatt eltelt az idő mert kellemes meglepetésként ott volt Németh Dani, az egyik kedvenc emberem ebben az univerzumban. Merthogy most ő is mesterszakos lesz az ELTE-n... már el is felejtettem, hogy ilyen király dolgok történnek! :)

Most meg hazamegyek és még alszom egy kicsit, mert ma meghaltam, végem van, nekem harangoztak.

Ha valamilyen teszt még egyszer azt mondja, hogy van bennem egy fikarcni J is, felgyújtok valakit.

Anyukám az év embere.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése