2015. március 29., vasárnap

Ja, igen, nézd, ez egy új design

Mivel a FB nagyonügyes "On this day" alkalmazásából tegnap tudtam meg, hogy 4 éve pont azon a napon alapítottam eme blogomat, valahogy úgy döntöttem, megváltoztatom a 4 éve ugyanolyan külalakját.

De azért még aludtam rá egyet, hogy ne tűnjön elhamarkodottnak.

Az volt a célom, hogy kicsit olvashatóbbak legyenek a szövegek a változatosság kedvéért, meg talán hogy ne legyen olyan depressziós. Hátha akkor én sem írok ilyen depressziós szövegeket bele. :)

Na, nekem most egy így tetszik.

Remélem nem csak nekem.

4 megjegyzés:

  1. Kiváló lett! Az előzőnél néha összeakadt a zöld betű a háttérrel, és nehezen lehetett olvasni, itt ilyen nincs :)

    Amúgy erről a finn-magyar oktatási rendszeres dologról szívesen beszélgetnék élőben.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)

    Akkor ezt intézzük el egy sör mellett!
    De legközelebb csak húsvét után, mert a jövő hetem egyéb kötelezettségekkel és programokkal terhelt.

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, ez a blog dezignált hangulatba került, mint a szerzője :)

    VálaszTörlés