2011. május 9., hétfő

And you can't save me now, I'm in the grip of a hurricane

Tök sok mindenről akartam írni, és valószínűleg a vonatozás okozta fáradalmak miatt is, de most ezeket elhalasztom.

"I think my mask of sanity is about to slip", írta egy időben gimis legjobb barátnőm, Dalma. Most én érzem magam így.

Igazából mindegy. Megfogadtam, hogy nem vinnyogok többet a blogomon, nem segít az. De asszem még sosem voltam ilyen bizonytalan a saját szellemi egységemben.

Erre szoktam azt mondani, hogy nagylányvagyokmegoldom.

(ez a dal most jobban, mint az eddigiek)

4 megjegyzés:

  1. Bogáta kisasszony, nagylány vagy és megoldod ;)

    VálaszTörlés
  2. És a nagylányok mindent megoldanak...?

    VálaszTörlés
  3. persze, egyértelmű :) ha hazajutni sikerült Prágából, onnantól szerintem nincs az a probléma, amit nem tudsz megoldani. még ha lelki baj, azt is megoldod simán ;)

    VálaszTörlés
  4. Elevickélek én Kuala Lumpurba is, csak ne kelljen így érezni magam...
    Ez már a sírni sem tudok-kategória.

    VálaszTörlés