2011. május 25., szerda

~ ~ ~

Valaki mondja már meg, mi van velem.

Nincs kedvem sehova menni, ha mégis van, rövid úton hazamegyek, döglök itthon, tanulni nem tudok, a gondolataimban nem akarok kurkászni, blogolni sem sikerül, beszélgetésekből és agyalásokból áll a napom, soha nem fáradok el, forr bennem az adrenalin, mégsem tudok nekikezdeni semminek, és szalad az idő tétlenül, én meg vagyok, hátradőlök és nézek nagy szemekkel, hogy mi van.
Persze, ezek a szerelem tünetei. Pszeudoszerelmes vagyok.

Tegnap berúgtam, mint a szemét. A Városligetből hazafelé jövet egy frizbi landolt a lábam előtt. Egy srác lengette a karjait érte, megpróbáltam visszadobni, de elég csúfos kudarcot vallottam, végigkacsázott az Ajtósi Dürer soron. A frizbis srác lecseszett, milyen béna vagyok, és nekiállt megtanítani, hogyan kell frizbit dobni. Eldobálóztunk a koli bejárata előtt, majd bement velem az előtérbe beszélgetni.
-És most kérdezz! Mindenféle ökörséget, amit csak akarsz! - mondta.
Kérdezgettük egymást, csevegtünk, nevetgéltünk. Megkérdezte, hogy ha nem lennék ilyen részeg, előfordulhatna-e, hogy megdugjon. Közöltem vele, hogy nem vagyok az a könnyen megdugható fajta, és beszélgettünk tovább. Megegyeztünk abban, hogy kár, hogy így találkoztunk, mert valószínűleg józanul is bírnánk egymás fejét. Még megkérte a biliárdozó portást, hogy üthessen egyet a dákóval, aztán elköszönt és hazament.
Kár, hogy többet nem látom.

11 megjegyzés:

  1. tulajdonképpen talán akár irigylem is az életedet.

    VálaszTörlés
  2. Minc, ez tőled igazán megtisztelő. :P Bár a most leírt életdarabkámnak aránylag kevés köze van a tudatos irányításhoz, inkább csak a vakszerencse pottyantotta elém.

    VálaszTörlés
  3. Ami erről eszembe jutott, azt inkább privátban mondanám...

    Nincs kedved vasárnap jönni a költözködésben segíteni picinykét és beszélgetni sokat?

    VálaszTörlés
  4. :D az én életem ne irigyeld, a szappanopera csak kívülről kúl.
    meg aztán, mintha máskor is olvastam volna pozitív posztokat :)

    VálaszTörlés
  5. Artemisz: elvileg ráérek vasárnap, ha elég hamar szólsz, rendelkezz velem! :) (BTW tök közel fogunk lakni egymáshoz)
    Minc: Persze, meg van egy rakás negatív is. Kissé kicseszerintett velem az élet az elmúlt időben, ami azt illeti. ;)

    VálaszTörlés
  6. velem jobbaaaaan! licitáljunk! ;P :D

    VálaszTörlés
  7. Húúúdeleütlekhaholnapmeglátlak! :P
    Nem merek licitálni veled, mert a végén még kiderül, hogy jó dolgom van, pedig nem is érzem úgy. :P

    VálaszTörlés
  8. muhaha! majd pontokba foglalom neked, ha tudok még este tízkor gondolkozni :P

    VálaszTörlés
  9. Egyelek meg titeket!

    Vasárnap reggel fél 10-kor találkozunk a Kuckóban, és indul a mandula!
    Illetőleg később a Bethlen utcában lehet csatlakozni ;)

    VálaszTörlés
  10. Minc, nekem csak egy igazán lényeges pontom lenne, de azt keresztbe írom a tieidre csupa nyomtatott betűvel, csak hogy érezd! :P

    Artemisz, nem tudom még, milyen hamar és hogyan kelek fel vasárnap, de egyelőre nem látom akadályát, hogy fél 10 környékén felhívjalak és megkérdezzem, merre van a Kuckó. :)

    VálaszTörlés