2011. május 28., szombat

Random gondolatok a tegnapról

Ójesszus, alig aludtam előző nap. De túl vagyok rajta és istenkirály volt. Kikötözős sütizés, előtte egy vizsga, opera, IHB... én magam is úgy éreztem, hogy a nap egy háromfelvonásos opera, egy rövid nyitánnyal és végül egy nagyon hosszú spontán zárójelenettel. Nem hiszem, hogy nagyon értelmesen tudnék írni róla, így maradjunk csak gondolatfoszlányokban.

Személy szerint nagyon csinosnak éreztem magam, de a Károly-kertbe menet szinte seki nem figyelt rám, annyira be voltam fordulva a saját gondolataimba. Kicsit görcsös is maradt a délután.

Egyedül menni egy operaelőadásra poén. Még Chilit hallgattam, mikor beléptem az ajtón, 10 perccel később már a kórus nyitányát.

Manon Lescaut királyság. Végre igazán színvonalas előadást hallhattam, a szoprán és a tenor a belsőmet rengette.

A villamoson az IHB felé végre oldódni kezdett a görcs a gyomromban. Tudtam, hogy a többi már csak a jutalomjáték lesz.

Who Knew, énekelte Pink a lejátszómban (és az est folyamán többször visszatért a fejembe), mikor odaértem a Borpatikához, és azon vigyorogtam, hogy na, ezt is jókor dobta a shuffle. (bár lehet, hogy a So What még jobban odaillett volna)

Nagyon hiányoltam két embert IHB-ról.

Az este folyamán két pasi is átsegített egy fizikai akadályon ölbevéltellel. Dejódolgomvan. :)

Megöleltük egymást Minccel, leribancoztam, rácsapott a seggemre, én meg utána rúgtam. Tünc. ^^

Egyébként legközelebbi találkozásunkra alkotok neki egy adekvát összejövés-definíciót. (egy dolog már tuti benne lesz: monogámia :P)

Ja és bűnbánó nézésben is van még mit tanulnia. :D

Sissi jól csókol. Yzak meg perverz (akarommondani egészséges férfi :P). De egyébként beszélgetés rulz.

ickét prédikálni látni kellemes home, sweet home érzéssel tölt el.

Ahogy az is meglehetősen homely, ahogy Minc, aki mellettem épp mélytorkos smárolásban van Nidóval, arra az ártatlan kérésemre, hogy kiengednének-e a beülős boxból piáért, egy "menet közben" feltartott középsű ujjal válaszol.

Csabával karöltve elmenni Szürkebarát bort venni kjút.

Meglehetősen ijesztő, ha valaki azt mondja, miután bemutatkoztam neki, hogy "Á, te vagy a Bogi, nagyon sokat hallottam már rólad!"

Kincső "figyellek ám"-nézése az őrültebe kergetett. Még szerencse, hogy hamarabb lépett le, mint hogy leharaptuk volna egymás fejét. Tudom, hogy nemvoltszándékos, de... jajj.

Metát meg kell zabálni. De jó, hogy eljutottunk idáig, de jó de jó de jó! ^^

Rég énekeltem ennyit. Jó volt.

Deréktól lefelé tiszta kék-zöld vagyok. Mintha összevertek volna.

Hintáztam Pesten! Wiiiiiiin!!!!

Még sosem igazoltattak rendőrök. Ez is megvolt, poén volt.

Miért csak most jöttünk rá Lestattal, hogy baromira kíváncsiak vagyunk egymásra vagy 3 éve???

Tiszta puccban, sminkben, tűsarkúban indultam el otthonról. Szakadt szoknyában, Meta pulóverében, Artemisz zoknijában értem haza (Artemiszékhez).

-...Fényes bogarak. Sok bogár, ami valahogy felragadt arra a nagy, kékesfekete izére.
-Ó, a keservit! És én még azt hittem, hogy mindegyik milliárd fényév távolában izzó tüzes gázgömb!
-Pumba, szerintem a fejedben van a gáz...
XD



Azóta is vigyorgok. Újra erőművet lehetne rám kötni. Tartottam ettől a naptól, nagyon akartam, hogy sikerüljön, és sikerült. Hatalmas kövek potyogtak le a szívemről, és istenkirályság volt újra emtétézni.
Hahh, gyerekek, mindig így akarom érezni magam.

7 megjegyzés:

  1. majd beszéljük meg :) szokták mondani, h. áthatóan nézek, de az volt a fura, h. amikor beszóltál rá, akkor én nem is gondoltam, h. annyira úgy nézek, pedig azért pontosan tudni szoktam, mire mondják :)
    ez nálam tényleg csak az érdeklődés és figyelem jele, inkább pozitív, mint negatív. nincs benne "figyellek ám" üzenet. egyszerűen azt akarom látni, ami ott van a másik emberben, de amit látok, azt nem szoktam minősítgetni (akit így figyelek, az ált. úgyis + előjellel indul már nálam). persze van olyan is, akit csak szeretek nézni, de azok fiúk ;P
    szal majd beszéljünk, főleg az msn-sms témáról, pls. :)

    VálaszTörlés
  2. volt ilyen??????? na, ezekszerint volt némi blackout. :P remélem, más botrányosabb nem történt :D ^^

    VálaszTörlés
  3. amúgy meg... a smárolás közbeni beintés nálam azért sztenderd, mert ilyenkor mindig azt szokták mondani, hogy "köpöd ki?", és már reflexből ezzel jövök. sztem meg sem értettem, amit mondtál. :D szóval bocsi. (a monogámiáról meg majd személyesen. :P)

    VálaszTörlés
  4. De azt is tedd hozzá, hogy az Oroszlánkiráky-idézés elalvás előtt a sötétben volt, és utána annyira röhögtünk, hogy kiment az álom a szememből!
    XD
    :ölel:

    VálaszTörlés
  5. Kincső: hát nem tudom, hogyan szoktál nézni ha tényleg áthatónak szánod, engem a frász kerülgetett, mikor a közeledben voltam. De lehet, hogy nagyított a dolgon az alkohol.
    Az msn-sms téma pofonegyszerű, majd megbeszéljük.
    Minc: Ez most elkeserít, hogy nem emlékszel rá! Francnak iszol annyit! :P De becsületedre legyen mondva, hogy más botrányosabbat nem műveltél, legalábbis velem nem. ;)
    (hallani akarok én erről a monogámiáról vajh'?)
    Artemisz: most már nem teszem hozzá, mert leírtad, az én emlékezetemben meg igen élénken él, minden pia ér fáradtság ellenére is. ^^

    VálaszTörlés
  6. így, h mondod, emlékszem, de magamtól nem ez jutott volna eszembe, ha a péntekről kérdeznek. pedig esküszöm, csak öt deci bort ittam.

    VálaszTörlés
  7. ...próbált szépíteni Minc.
    Hát, IHB helyett akkor IJB. ;P

    VálaszTörlés