2012. december 14., péntek

csak pár dolog... 3.

És a Hobbit. Arról, hogy milyen a film, majd talán írok... ez most nem annak az ideje. Talán nem is az a lényeg. Hanem az MTT. Iszonyú fáradtan érkeztem meg a rendezvényre, elkésve, és egy kicsit vegyes érzelmekkel is. A legkevésbé sem bánom, ha most egy kicsit a szakítás miatt hanyagolnom kell az MTT-s közeget, hiszen az egyének önállóan mindig is sokkal többet számítottak nekem, és az életemet köszönöm, MTT nélkül is kvázi teljesnek érzem. De a mostani dolgok azért mégis az MTT legszebb, legelevenebb, legnemesebb vonásai voltak, és a legjobb formánkat mutattuk. Nagyon nagy megtiszteltetés volt ez a társaság tagjának nevezni magam a premier estéjén. Ami meg a szervezést illeti, bár kicsit elbizonytalanodtam abban, hogy rám mennyire is van szükség, úgy érzem, hogy ami az én dolgom volt, az jól ment, és élveztem is csinálni. Nagyon várom már a következő fordulót, a Corvinban. És ez minden ellenére tök jó volt.

2 megjegyzés:

  1. azért van rá szükség, mert TE megbízható vagy és folyamatosan csinálod, míg Dani rapszodikusan hol csinálja, hol nem, bár nyilván amikor igen, akkor jól, és talán az kelt olyan hatást h. minek alá teamtagok. de én örültem h. ott voltál stabil pontnak :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy így láttad a dolgot, most egy kicsit megnyugodtam. :) És tényleg élvezem ám! :)

    VálaszTörlés