2013. június 7., péntek

búcsúzások 1. (today's another day to find you)

Megláttam a bejegyzést és elszorult a torkom. Na, Bogáta, szedd össze magad. Össze lehet szedni magam, de a tények attól még tények... bárcsak, bárcsak lenne egy vigasztaló gondolat, egy kapaszkodó, valamiben, amiben biztos lehetek, ami valamit garantál...! Érdemes volt beleörvényleni, ha ezzel a lendülettel mondhatok is le róla, valamennyire, azt sem tudom, mennyire... azt hiszem a magyar nyelv (vagy az IPA teljes fonémakészlete, bármely kombinációban) nem tudja kifejezni a bennem gerjedő nyüsszögést.

Csabával megpillantottuk az óriáskereket.
-Ó, na ide fel akartalak volna vinni! - mondta azonnal.
-Na jó, igazából Alexszel el akartunk vinni az óriáskerékre - mondta Vivi másnap.
- Nem mondjátok, pont ezt beszéltük Esztivel! - vágta rá Szonja.
...Aww!!!! ^^

(Egyébként nem volt rossz Csabával. Legalább találkoztunk és értelmesen beszélgettünk, sokáig, na. Talán most már kicsit nyugisabb lesz az életem, és az övé is, na...)

Írnom kéne egy FAQ bejegyzést. Mi volt Oroszországban, mit fogsz csinálni Amerikában, ki ez a Gergő... leírnám, oszt' mindenki azt olvassa és attól kezdve tudja. Hetek óta csak ezekre a kérdésekre válaszolok... jah, izé, izgi lesz a holnap! :D

(Lerohad a fél karom.. mi képes annyira megcsípni, hogy fél öklömnyi vörös duzzanatok maradnak utána és annyira kimenjen az erő belőle, hogy egy poharat se tudjak megemelni...??)

Garázdálkodás az izsór teremben, hűvös szellő a Kamarában, kaja a kolibüfében... rém jól esett a hatalmas beszélgetés Szonjával és Alexszel. Folytattam volna, ha nem lettem volna ilyen álmos... ha az elmúlt időben rendesen aludtam volna. :) Minőségi idő... a legjobb, legjobb, legjobb dolog. Mennyire is imádlak hallgatni! Téged is és téged és téged is...


...lesz még búcsúzás és nyüsszögés és katarzis, most kezdődik. Persze, hogy Amerikában már nem is fogom érzékelni ezt, de most még nem vagyok ott, hanem itt vagyok és azt látom, mihez nem lesz közöm, na...

!!!!!!!!!!!!!!!!!négy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése