2013. szeptember 9., hétfő

stars that burn the brightest

Eszti nemrég megkérdezte, mit változtatott bennem Amerika. Hát, ha valamit, azt biztosan, hogy rájöttem, hogy gyakorlatilag bármit meg tudok tenni, amit meg akarok.

Nem akarom nagyon elkiabálni, mert még csak holnap kezdődik a suli, de azt hiszem, most eléggé egyben vagyok.
Felcuccoltam Pestre, kipakolásztam és elrendeztem a cuccaim, főztem egy teát Szonjának, megalkottam az órarendem. Elővettem a finnt, amivel szépen haladtam (az oroszt már a vonaton átnéztem), mire Szonja is leült észtezni és láthatóan nagyon élvezte, elterveztük, hogy hétfő este lemegyünk a büfébe. Közben ment a szokásos beszélgetés Gergővel, és némi Wicked a fülesben. Nekiálltam gyűjteni a repülőjegyre.
Tetszik a rám néző lány a tükörben. Izgatottan várom a sulit holnap, ilyet évek óta nem éreztem.
Mert most talán minden rendben - jobban rendben, mint eddig valaha. :)



(Csak Vivi :'( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése