2013. december 10., kedd

auttaa!

Olyan hideg van, hogy odafagyok a betonra. Sikeresen ellógtam a finnórát, aminek semmi értelme nem volt, mert csak feküdtem és szenvedtem helyette.

Majd délután hegedülés 5 bében, mert az jó móka (hazudtam), és stúdió a Zanzibar gitárosánál. Akinek szerintem nem voltam szimpi, amit sajnálok, mert kicsi koromban eléggé imádtam a Zanzibart. Legalább megtudtam, milyen stúdiózni.

Bereczki tanár úr óráján majdnem bealudtam, de komolyan. Le-lebicsaklott a fejem, szégyenszemre. Mikor a tanár úr az izsórok létszámán gondolkozott, magamban elmosolyodtam, hogy én ezt véletlenül pont tudom. :) Ellenben írtam L. tanárnőnek, és hétfőn dumadélutánt tartunk. :) Néha menő egy tanszékvezető egyetemi tanár barátnőszerűséggel rendelkezni.

Használhatatlan vagyok, és elhagyott minden ihlet. Csak szenvedek itt körbe-körbe mint egy hülye. Ilyen egy felnőtt aki nemzeteket ment meg?! Nyüssz... nincs más vágyam mint elbújni, elutazni egy kicsit, ahol nem talál meg a munka meg a gondok. De már nem tudok leállni... a nyomasztással...

Pedig csak dőlnék, és beszélgetnék, lopott pillantásokra, kézcsókokra és közös dalolásra gondolnék, és elmerülnék a pillanat örömében és a másik társaságának végtelenül egyszerű boldogságában.

Asszem ideje ledőlnöm. Hátradőlnöm és hagynom, hogy a dolgok igazodjanak...


A hét hőse Cate Blanchett, aki udmurt népviselet ihlette ruhában mutatkozott a Dubai Filmfesztivál megnyitóján (és lélegzetelállítóan nézett ki, mint mindig).

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. És valóban. :D Máris minden világos.

    VálaszTörlés
  3. Cate Blanchettet szeressük. És oké, hogy udmurtnak néz ki, de nem láttam sehol a leírásban, hogy udmurt... :(

    VálaszTörlés
  4. Mert ez az ő kis titka. De mi lelepleztük! :)

    (szegény ha ezt megtudná, a titkolózó INFJ lénye most biztos nagyon csalódott lenne... :D )

    VálaszTörlés
  5. ENFJ lettem. na most eddig is az voltam vajon? már nem emlékszem,d e úgy rémlik, h igen.

    VálaszTörlés
  6. Hát Minc drágaságom, veled az van, hogy legutóbb ENFP voltál, szerintem meg ESFJ vagy. Szóval nemtudom. :D

    VálaszTörlés
  7. nem is, az tök jellegtelen! :P
    Amúgy most, h mondod, régen tényeg ENFP voltam (Imi is az, lol?), de nem tudom, ez mennyire változik az idők során. :D Amúgy sztem vhol a J és a P között vagyok, mert elolvastam és mindkettőben vannak rám vonatkozó vonások.

    VálaszTörlés