2013. december 17., kedd

of monsters

Tágra nyílt szemekkel huppantam le mellé. Gyorsan átöleltem, majd előhalásztam néhány zsepit. Így ringatóztunk, mint két kicsi nővér, amikor az egyik rosszat álmodik.

Meggyújtottuk újra az adventi gyertyákat és tompán bámultunk a sötét kinti árnyrengetegre. A díszkivilágítást már lekapcsolták, csak az maradt ott, ami valójában ott volt: sötét fák és sok-sok titok.

23 éves vagyok és felelősnek érzem magam, amiért közöm van ahhoz, ami így kiakasztotta a legjobb barátnőmet. 23 éves vagyok, és ilyen dolgok megtörténnek a környezetemben.
Emberek teszik, akiket ismerek. És akiket éveken át rosszul ismertem.

Bárcsak lennének szavaim, de nincsenek. Csak nézek, tágra nyílt szemekkel, szórakozottan simogatom, és megpróbálok felépíteni magamban egy új rendet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése