2013. december 19., csütörtök

Ismertesse a szurguti hanti sámánok tetoválásainak alakját és jelentését, majd példával illusztrálja...

Miközben az arcomon széles vigyorral tekertem hazafelé a hidegben (és szuggeráltam, hogy ne fagyjak oda az üléshez), egy kicsit elkapott a gondolat, hogy mégiscsak milyen jó dolog, hogy a most szembejövő random járókelőknél mind-mind többet tudok az obi-ugorok hagyományos életmódjáról, mint ők. Apró örömök.

Úristen, hogy lehet valaki ilyen menő, mint K. tanárnő??! Mennyire élveztem ezt a vizsgát!

Hát igen, most csak annyit akartam megosztani. Menni kell dolgozni, mert tegnap megtörtént velem a második legindokolatlanabb dolog az évben (a legindokolatlanabb ugye a Morrison's-os eset volt, de hát azt senki és semmi nem tudja soha überelni), és ha le wild események történnek, akkor azokat ugye hagyni kell kibontakozni.

Most pedig kibontakoztatok néhány értékesítési szöveget, és tüncögve várom a ma esti karácsonyozást Szonjával és Esztivel. :)


Keep calm...

...and spend a wonderful night together!


De jó nekem, hogy ennyi jó fej ember van körülöttem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése