2014. február 9., vasárnap

Folytassa, Miss Myers-Briggs!

Van az úgy, hogy az embernek ide s tova 3 éve a hobbija valami, ami kicsit agymenés, meg megszállottság, valamennyire érdekesnek nevezhető, meg emészthető, de inkább mégiscsak az ő kis hülyesége, ami csak akkor érdekes, ha valami jó kis sztorija támad vele kapcsolatban.

Időt, energiát, sok-sok kutakodást fektettem az MBTI tanulmányozásába. Nem keveset. Találtam még pár megszállottat, akivel lehetett ezen pörögni, meg lassan a környezetem is megszokta, hogy I meg E emberekről beszélek, és beépült a szótárukba.

Lassan hozzászoktam, hogy úgy nézek filmet, hogy a szereplők személyiségtípusát próbálom megfejteni, és mindig, ha új emberrel beszélek, párhuzamosan fut bennem a vizsgálat a 4 tényező alapján. (Na ez a kiszólás milyen extrovertált volt... ahha, egy takaros határidőnapló! Csak nem egy J-vel van dolgunk?...) Ja, sokszor jól jött. Sokat segített mások megértésében, ami ugye nekem ilyen fontos dolog.

Aztán gondoltam, megcsinálom a munkatársaim MBTI elemzését... nagyon tetszett nekik, ami kijött rájuk, így tartottam egy Skype konferenciát róla. Több mint másfél óra volt, alig bírtam abbahagyni...

...és megtörtént az, hogy ami eddig csak az agymenésem volt, arról kiderült, hogy tulajdonképpen hasznos! Hogy azt mondták, hogy elképesztő a tudásom, és ebből kb. meg tudnék élni, és le vannak nyűgözve a lelkesedésemtől és az éleslátásomtól. És a cégben mindenki nagyon tanulságosnak találta, engem meg kikiáltottak első számú lélektani elemzőnek. És nagyon hálásak voltak, hogy ezt így megosztottam velük, és nagyon profinak hangzottam, nem beszélve a megdöbbentően pontos eredményeimről!

Hát ezt is megértük, kéremszépen. Úgy lettem szaktekintélynek kikiáltva, hogy észre se vettem.

Annyira tüncögök, hogy mindjárt kigyulladok.

MBTI! <3


4 megjegyzés:

  1. Egyszer engem is lebetűzhetnél professzionálisan, a mindenféle sokkérdéses tesztekre a lehető legösszevisszább eredményeket kaptam :D

    VálaszTörlés
  2. Huhh Meta, te nekem pont olyan vagy, akinek nem vállalkoznék a megfejtésére, mert kb. minden vagy egyszerre... :D De ha egyet kéne mondanom csupán, akkor INTP.

    VálaszTörlés
  3. LOL, és ez a kombináció pont nem jött ki még egy teszten se :P azért inkább neked hiszek, de úgy tűnik, tényleg reménytelen eset vagyok :D

    VálaszTörlés
  4. Hát ne nekem higgyél, hanem magadnak :D

    (Egyébként az INTP sokszínű személyiségtípus. Az MTT-ből Fox és Yzak INTP-k.)

    VálaszTörlés